کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مافیا در کشاورزی استان بیداد می کند

25 تير 1393 ساعت 14:04


 
امینینماینده بخش خصوصی گچساران ظهر امروز در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با انتقاد از وجود مافیای قدرتمند در پشت پرده نهاده‌های کشاورزی گفت: همین افراد باعث اخلال در توزیع عادلانه نهاده های کشاورزی شده اند.
به گزارش کبنا، عادل امینی افزود: امروزه ما شاهدیم که عده‌ای با پوشیدن چفیه که یادگار رزمندگان جنگ تحمیلی و نماد خون پاک شهدا و جانبازان است اقدام به تاسیس شرکت هایی کرده اند و برخی کارهای ناعادلانه انجام میدهند.اامینی عنوان کرد: در واقع این افراد هیچ اعتقادی به قداست و حرمت چفیه ندارند و دارند در این قالب سوء استفاده میکنند.
وی تصریح کرد: همه ما در پیشگاه خداوند نسبت به اعمال خود باید جوابگو باشیم و مسئولان کشاورزی باید با تمام توان سعی در رفع مشکلات کشاورزان کنند.
امینی با انتقاد از وجود دست های پشت پرده در مدیریت امور کشاورزی تاکید کرد:  دستگاه های امنیتی باید وارد میدان شوند و با این مافیا برخورد کنند.
نماینده بخش خصوصی گچساران و باشت با انتقاد از وجود بی برنامگی در جهاد کشاورزی  خاطرنشان کرد: پایه و اساس کار مدیریت در کشاورزی آمار است و باید سعی شود با توجه به آمار و اقلیم هر منطقه نوع محصول کشاورزی هر منطقه تعیین و کشت شود.
 


کد مطلب: 55681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55681/مافیا-کشاورزی-استان-بیداد-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1