کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آموزش و پرورش بویراحمد چه خبر است؟

23 تير 1393 ساعت 20:39


شهرستان بویراحمد بزرگترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است که همین بزرگی به مصداق هر که بامش بیش برفش بیشتر موجب بروز برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف از جمله در سیستم اداری آن شده است.shriaate
آموزش و پرورش هم که از گذشته تاکنون همواره به عنوان کانون فعالیت‌های سیاسی مورد توجه سیاسیون بوده و دیدیم که با کنار رفتن دولت مهرورزی و با روی کار آمدن دولت تدبیر نخستین تغییرات در آموزش و پرورش شکل گرفت.
در استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در شهرستان بویراحمد آموزش و پرورش همیشه کانون فعالیت‌های سیاسی احزاب بوده و تقریبا سهم نخست رادر میان همه ادارات از حیث تأثیرگذاری در انتخابات‌ها از جمله انتخابات مجلس داشته است.
با روی کار آمدن دولت جدید محمدرضا شریعتی سکان آموزش و پرورش بویراحمد را در دست گرفت که از جمله نیروهای اصلاح‌طلب حامی غلام‌محمد زارعی بود.
پس در خواهیم یافت که شریعتی دو شاخصه و فاکتور لازم را داشته یکی اصلاح‌طلب بودن و دیگری نزدیکی به طیف زارع که ما در این مقوله شاخصه‌هایی همچون شایستگی‌های فردی و کاری را در نظر نگرفته‌ایم و تنها به چینش‌های معمول اداری در این استان سر و کار داریم.
شنیده‌ها حکایت از این دارد که بالاخره کاسه صبر شریعتی لبریز شد و در تداوم اختلافاتی که وجود داشت شاپور عباسی را که از جمله یاران حاج زارع و در اصل داماد ایل تیره‌تاجی بود کنار گذاشت.
اما باید گفت که کار آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اختلاف پیش نمی رود و چرخ این اداره با چنینی اختلافاتی نمی چرخد و اگر دست‌اندرکاران و مسئولان امر و تصمیم‌گیرندگان برای مدیریت‌ها در یاسوج به دنبال موفقیت در امور هستند باید به این اختلافات پایان دهند و در صورت اعتماد به شریعتی برای مدیریت این دستگاه دست وی را در چینش‌ها باز بگذارند در غیر این صورت مشکلات بیشتری را در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود که جمع کردن آن از توان و دست مسئولان آموزش و پرورش استان، نماینده بویراحمد و دنا و سیاسیون حاکم خارج خواهد شد.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 55476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55476/آموزش-پرورش-بویراحمد-خبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1