کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تعامل هرچه بیشتر آبفا و نهادهای فرهنگی

23 تير 1393 ساعت 17:53



سید علی لدنی‌نژاد در دیدار با سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نهادینه کردن هر امری نیازمند اقدامی جهادی در جامعه است، گفت: به منظور فرهنگ‌سازی و افزایش ارتقاء کتابخوانی برنامه‌ داریم شعارهای متناسب با کتاب و کتابخوانی را پشت قبوض مشترکین آب درج کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد که بر لزوم ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان تاکید داشت، اظهار کرد: شرط پیشرفت هر انسان و جامعه‌ای در مطالعه بیشتر است و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه همه افراد جامعه به جایگاهی برسند که کتاب و کتابخوانی جزء لاینفک زندگی آن‌ها شود.

لدنی‌نژاد با تاکید بر اینکه درج شعارهای کتاب و کتابخوانی بر پشت قبوض مشترکین آب نوعی فرهنگ‌سازی است، گفت: امیدواریم دیگر نهادها و دستگاه‌ها از این ظرفیت استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به تعامل شرکت آب و فاضلاب استان با کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: با تبلیغات مناسب در بحث کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های همه ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی می‌توان کتاب را به زندگی مردم وارد کرد.

وی ادامه داد: با درج شعارهای متناسب با کتاب و کتابخوانی پشت قبوض آب می‌توان فرهنگ مطالعه در بین خانواده‌ها را افزایش داد  و افراد را به سمت مطالعه بیشتر سوق داد و جامعه را با کتاب و کتابخوانی مانوس کرد.

زینب قربانی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه‌های استان به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و از آمادگی کتابخانه های عمومی برای برپایی نمایشگاه‌های مناسبتی، برگزاری مسابقات فرهنگی در ادارات خبر داد  و گفت: پیشرفت کتابخانه‌ها و رساندن آن‌ها به جایگاه ویژه در استان،  مستلزم همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها در استان می‌باشد.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد خانواده‌های کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان به عضویت رایگان کتابخانه مرکزی یاسوج درآمدند./خ


کد مطلب: 55455

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55455/تعامل-هرچه-بیشتر-آبفا-نهادهای-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1