کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۴ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های روستایی گچساران اختصاص یافت

23 تير 1393 ساعت 14:56


۱۴ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی روستاهای گچساران اختصاص یافت.estelahi
بخشدار مرکزی گچساران از اختصاص ۱۴ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی در روستاهای این شهرستان خبر داد.
فرج الله استلاحی اظهار کرد: اعتبارات امسال دهیاری‌های بخش مرکزی گچساران از محل ارزش افزوده و منابع درآمدی دهیاری، 14 میلیارد ریال بوده است.
وی بیان کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان گچساران در نظر گرفته شده است.
بخشدار مرکزی گچساران به تعداد پروژه‌های در دست اجرا و در حال واگذاری در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 20 پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی گچساران در دست ساخت و واگذاری است.
استلاحی اعتبار این 20 پروژه عمرانی و خدماتی را بیش از 7 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اجرای کانال هدایت سیلاب، کانال دفع آب‌های سطحی، جدول گذاری، بهسازی معابر عمومی و پیاده‌رو، تکمیل و احداث پارک‌های محله‌ای و توسعه فضای سبز از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها است.
وی از اجرای 3 هزار متر مربع جدول گذاری و سنگ فرش معابر پیاده‌رو در روستاهای مارین، آبشرین، خیرآباد، امام‌زاده جعفر(ع) و تلخاب شیرین خبرداد.
بخشدار مرکزی گچساران 2 هزار و 500 متر کانال هدایت سیلاب و دفع آب‌های سطحی در روستاهای دیل، خیرآباد، باباکلان، آبشیرین، آبگرمو، تلخاب شیرین، و مردان معصوم را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.


کد مطلب: 55254

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55254/۱۴-میلیارد-ریال-تکمیل-طرح-های-روستایی-گچساران-اختصاص-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1