کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رمضانی مدیر بسیج پزشکی گچساران شد

21 تير 1393 ساعت 23:18


asadpourr
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از انتخاب و معرفی رضا رمضانی به عنوان مدیر جدید بسیج جامعه پزشکی این شهرستان خبر داد.
ستار اسدپور امروز در گچساران اظهار کرد: جلسه معرفی مدیر جدید کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان با حضور اعضا و در محل شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.
وی با بیان این‌که کانون‌های بسیج جامعه پزشکی به عنوان بازوان اجرایی بسیج جامعه پزشکی در مراکز استان و شهرستان‌ها عمل می‌کنند، افزود: در این جلسه رضا رمضانی به عنوان مدیر جدید بسیج جامعه پزشکی گچساران معرفی و از زحمات برزین سجادی مدیر سابق این کانون تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی این شهرستان با ارائه خدمات متنوع پزشکی در طول سال توانسته خدمات مطلوبی به مردم مناطق محروم و روستاهای این شهرستان به صورت رایگان ارائه دهد.
اسدپور با اشاره به اهداف بسیج جامعه پزشکی ابراز کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار بسیج بوده و ارائه خدمات مطلوب پزشکی برای زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم و روستاها از اولویت‌های بسیج جامعه پزشکی است.
وی هدف از خدمات‌رسانی پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی را تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران یادآور شد: پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در دفاع مقدس با حضور مخلصانه در روزهای آتش و خون در قالب تیم‌های اضطراری در خطوط مقدم جنگ، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های صحرایی به رفع آلام مجروحان می‌پرداختند.
اسدپور ادامه داد: این حضور اثربخش زمینه‌ای شد تا پس از جنگ تحمیلی این حاملان پیام پایداری و استقامت به عنوان بخشی از بدنه تنومند بسیج گرد هم آمده و در این زمان نیز هم‌راستا با اهداف مقدس بسیج به ارائه خدمت بپردازند.


کد مطلب: 55239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55239/رمضانی-مدیر-بسیج-پزشکی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1