کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختلاف میان کارکنان علوم‌پزشکی و آب و فاضلاب شهری

19 تير 1393 ساعت 15:23


 
نشست بررسی اختلافات میان دو دستگاه دانشگاه علوم پزشکی و همچنین آب و فاضلاب شهری با میانجیگری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
اما پیش از آن و از نخستین ساعات صبح امروز پنج‌شنبه 19 تیر و حتی از شبل قبل آن تنش‌هایی میان این دو دستگاه به وجود آمده بود.
دلیل تنش این بود که آب و فاضلاب شهری به دلیل وضعیت تنش آبی قصد داشت تا با ورود به سایت چم گنجشکی پایین دست بیمارستان امام سجاد اقدام به حفر چاه کند و در مقابل دانشگاه علوم پزشکی هرگونه ورود بدون اجازه مأموران آب و فاضلاب شهری را برنتافته بود و این چنین شد که تنشی هر چند کوچک میان این دو دستگاه ایجاد شود.
البته بلافاصله پس از این تنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم همراه استانداری وارد محل شدند و با ورود استاندار و مدیریت بر اوضاع تا حدود زیادی این تنش فروکش کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی خود که همراه آن‌ها مدیر دو دستگاه معارض نیز حضور داشتند از همه قسمت‌های این سایت در حاشیه رود بشار بازدید به عمل آورد و پس از بررسی همه جوانب دستور داد تا در محل استانداری جلسه‌ای در همین خصوص برای جلوگیری از تنش بیشتر برگزار شود.
اما در این ماجرا آن چه که بیش از هر چیز به چشم می‌خورد و متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره وجود داشته است دخالت افراد غیر مسئول در این زمینه بود به طوری که از نگهبان این دو دستگاه گرفته تا مستخدم و کارمند جز در مورد تعارض فوق اظهار نظرهای تنش‌زا می‌کردند.
پس از تشکیل جلسه در استانداری باز هم این عده افراد غیر مسئول برای حضور در نشست استاندار با مسئولان دو دستگاه از خود واکنش نشان می‌دادند تا این که استاندار آبی پاک بر روی دست همگان ریخت و به مدیر دو دستگاه هشدار داد یا افراد غیر مسئول را از محل دور کنید و یا این‌که خودتان هم به دنبال آن‌ها بروید.
در پایان استاندار و مدیران دو دستگاه به اضافه خبرنگاران در جلسه حضور یافتند و مطالب دو طرف در خصوص پرونده سایت چم گنجشکی مطرح شد.


کد مطلب: 55017

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55017/اختلاف-میان-کارکنان-علوم-پزشکی-آب-فاضلاب-شهری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1