کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داوری: مدیران فرهنگی را تغییر ندهید آرامش‌تان را به‌هم می‌زنم

17 تير 1393 ساعت 19:38


davri
شاعر برجسته کهگیلویه و بویراحمدی با هشدار نسبت به عدم برخی تغییرات به خصوص در حوزه فرهنگ این استان گفت: اگر این تغییرات انجام نشود، در همه جای استان مشکلات دولت کنونی را با مردم در میان خواهم گذاشت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، فریدون داوری در نشستی که با حضور اعضای فعال تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با انتقاد شدید کندی تغییرات و عدم تغییر برخی مدیران فرهنگی در این استان از معاون سیاسی و استاندار خواست تا هر چه زودتر این افراد را بر کنار کند.
داوری گفت: از تغییرات فرهنگی استان گلایه مند هستیم و به همین خاطر هیچ‌گاه سراغ استاندار نخواهیم رفت، هرچند که با دوستان‌مان در استانداری مشکلی نداریم، اما تا زمانی که این تغییر انجام نشود روی استانداری را نخواهیم دید.
وی بیان کرد: اگر این کار را نکنید آرامش انتخاباتی آینده شما را با سخنرانی در مناطق مختلف استان به هم می‌زنیم چرا که قرار نیست یک عمر رنج بکشیم و همانطور باشیم که بودیم.
خالق ایل احساس گفت: خالقان و خادمان فرهنگ را کنار زدند و متاسفانه این رویه در استان ما همیشه بوده همچنان که آیت الله ملک حسینی مهجور ماند چه رسد به ما بچه‌ها.
داوری گفت: به اندازه جوی فاضلاب به فرهنگ توجه نشده است و باران تابستانی اخیر بیش از فرهنگ اعتبار داشت.
وی افزود: به اندازه سهمیه کودشیمیایی به تولیدات قلم استان کهگیلویه و بویراحمد کمک نشده و با تأسف باید گفت؛ تعداد سالن‌های تئاتر ما بیش از تماشاگران شده است.
وی با بیان اینکه آزادی قلم را به چپ و راست معامله نمی‌کنیم، افزود: با این تفاسیر سعی خواهیم کرد درخانه کارهای هنری انجام بدهیم.
به گزارش کبنا؛ معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سخنان فریدون داوری اظهار کرد:  بر اساس این سهم‌خواهی می‌بینیم که تداخل در امور قوا در استان ما به دلیل همین نگاه خانوادگی به مدیریت‌ها به وجود آمده است.
این مسئول ارشد استانی که در جمع برخی از پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان و به دعوت حوزه هنری سخن می‌گفت، افزود: اکنون برای تغییر و تحولات در استان حتی یک نگاه سیاسی هم با یکدیگر در چینش مدیران متفق‌القول نیستند و اگر در جایی تغییرات به کندی صورت می‌گیرد به همین دلیل است که نظرات یکی نیست.
وی با ابراز اینکه بلوغ سیاسی در کشور و این استان آن‌گونه که باید وجود ندارد، تصریح کرد: شدت تغییرات در این استان از بسیاری استان‌های دیگر بیشتر و ممکن است این کار در جای خود از منظرهای مختلف هم خوب و هم بد باشد.
محمدی اسلام را دین رحمت و مرحمت دانست و گفت: باید در همه موضوعات از جمله در عرصه سیاسی، رحمت و مرحمت اسلام را در نظر بگیریم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرعت تغییر و تحولات را در کیفیت آنها مؤثر دانست و گفت: گاه آن‌چنان فشار برای تغییر و تحولات وارد می‌شود و افرادی منصوب می‌شوند که پس از مدت کوتاهی پی می‌بریم افراد ناکارآمدی بوده‌اند یا اینکه از ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.
وی مشی دولت‌ها را با یکدیگر در تغییر مدیریت‌ها متفاوت دانست و گفت: باید بدانیم که این مشی در دولت اصلاحات و دولت احمدی‌نژاد و دولت روحانی با یکدیگر متفاوت است.
انتهای پیام/ ک


کد مطلب: 54841

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/54841/داوری-مدیران-فرهنگی-تغییر-ندهید-آرامش-تان-به-هم-می-زنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1