کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انحراف در وام‌های بانک مسکن نداریم

15 تير 1393 ساعت 20:26


مدیرعامل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک به نسبت دیگر بانک‌ها کمترین معوقات بانکی کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

احمدرضا بقایی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مدیریت بانک مسکن استان بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و با روحیه بسیجی در خدمت مردم شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرعامل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 2.5 درصد از تسهیلاتی که پرداخت کردیم معوق مانده است، بیان داشت: پرداخت تسهیلات مسکن مهر آنقدر زیاد بوده که منابع و درآمدها نامتوازن شده است.
بقایی در ادامه تاکید کرد: وام‌های زیادی در بخش مسکن مهر پرداخت کردیم که متأسفانه اکنون که فصل برگرداندن آن تسهیلات است با مشکلات زیادی مواجه شدیم و بانک در این خصوص دست تنها است.
وی با بیان اینکه بدهکار بزرگ بانکی نداریم، بیان کرد: تسهیلات خوب در بانک مسکن برای ارائه به شهروندان از جمله تسهیلات اوراق و سپرده ساخت داریم.
مدیرعامل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بانک به کلیه تعهداتش در خصوص بافت فرسوده و جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) عمل کردیم.
احمدرضا بقایی با بیان اینکه انحرافی در هزینه ‌کردن وام‌ها نداریم، افزود: با نظارتی که همکاران ما دارند وام‌ها در موارد مورد نظر استفاده می‌گردد.
وی افزود: رویکرد مجموعه مدیریتی، رویکرد مشارکتی است و امیدواریم با همکاری و تعامل کارکنان و مدیران بانک مسکن و مردم شاهد ارتقای کیفیت خدمات باشیم.


کد مطلب: 54693

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/54693/انحراف-وام-های-بانک-مسکن-نداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1