کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور بزرگواری در میان عشایر نرمابی

12 تير 1393 ساعت 12:51


مشکلات عشایر منطقه نرماب توسط عضو هیئت رئیسه فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی پی‌گیری شد.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  به همراه مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از مسئولان، مشکلات عشایر منطقه نرماب را مورد بررسی قرار دادند.
حجت‌الاسلام بزرگواری در این دیدا با بیان این‌که همه مسئولان در برابر عشایر وظیفه دارند و باید به آن‌ها خدمت کنند، افزود: وقتی امام با آن عظمت از عشایر تمجید می‌کنند ما مسئولان باید الگو و سرمشق از امام و رهبری بگیریم.
وی با قدردانی از خدمات علی‌پور مدیرکل عشایر استان برای کارها و اقدامات خوبی که در مدت مسئولیت خود انجام داده است، گفت: من به عنوان نماینده مردم به سهم خود از خدمات امور عشار راضی هستم چرا که عشایر از آن‌ها رضایت دارند.
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از مشکلات عشایر را راه و آب آشامیدنی ذکر کرد و گفت: باید این مشکلات را با هم اندیشی در استان برطرف کنیم و از استاندار و مسئولان انتظار دارم تا هر ماه سرکشی از وضعیت این مردم داشته باشند.


حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: من هم در مجلس به عنوان عضو هیئت رئیسه فراکسیون عشایر به جد مشکلات همه عشایر استان به خصوص منطقه نرماب را پی‌گیری خواهم کرد و لحظه‌ای از بیان مشکلات و پی‌گیری آن‌ها در تهران غافل نمی‌شوم.


کد مطلب: 54370

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/54370/حضور-بزرگواری-میان-عشایر-نرمابی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1