کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جواب ایزدپور به منتقدان برگزاری مزایده اماکن ورزشی در استان

12 تير 1393 ساعت 11:07


 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مزایده اماکن ورزشی این استان در نهایت سلامت خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، جهانبخش ایزدپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در خصوص مزایده اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد  حرف‌های وجود دارد، اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که بدون طی مراحل قانونی اماکن ورزشی را در اختیار افراد قرار می‌دادند، امسال مراحل برگزاری مزایده‌ها کاملاً قانونی و همه شاهد این قضیه بودند و ما هیچ‌گونه دخالتی در مزایده‌ها نکردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج اشاره کرد و گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل این ورزشگاه جذب کردیم و ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
ایزدپور از اعتبار 12 میلیارد تومانی از محل اعتبارات ماده 180، استانی و ملی برای تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد خبر داد و افزود: اعتبارات پروژه‌های عمرانی نسبت به سال 92 افزایش 2.5 برابری یافته است.
مسئول ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری انتخابات مجمع 22 هئیت ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور 22 رئیس فدراسیون رشته‌های مختلف ورزشی در استان ظرفیت خوبی برای معرفی ورزش استان بود که به همین منظور هفته آینده انتخابات دو مجمع دیگر برگزار خواهد شد.
ایزدپور از رایزنی با وزارتخانه برای حضور مربیان خارجی در رشته‌های در استان نیز خبر داد و گفت: با توجه به زمینه‌های که در سطح استان فراهم شده است باید ورزش کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه خودش برسانیم.
وی بیان کرد: رگ و ریشه‌های توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد نمایان شده و وزیر ورزش نیز با توجه به رویکرد جدید استان نظر مثبتی به کهگیلویه و بویراحمد دارد.
ایزدپور با قدردانی از همکاری و تعامل مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: استاندار و نمایندگان در بحث اعتبارات و کمک به ورزش ما را تاکنون یاری کردند.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 54363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/54363/جواب-ایزدپور-منتقدان-برگزاری-مزایده-اماکن-ورزشی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1