کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خیابان بلادیان گچساران ساماندهی می شود

11 تير 1393 ساعت 17:04


Gachsaran

غلامرضا تاجگردون روز چهارشنبه در نشست بررسی نحوه اجرای طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان افزود: نگاه کلی و همه جانبه به طرح های عمرانی نقش مهمی در پیشگیری از موازی کاری و اجرای طرح به صورت علمی و بر اساس برنامه زمانبندی دارد.

وی با اشاره به اهمیت طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان در زیباسازی مرکز این شهر قدیمی، دادن روح فضای مدرن شهری با در نظرگرفتن رفاه عمومی مردم را مهمترین هدف اجرای این طرح ذکر کرد.
تاجگردون تصریح کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی عمومی ازاجرای این طرح نقش اثرگذاری در اجرای مطلوب آن با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم و مالکان واحدهای تجاری و مسکونی، بستر طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان را به همراه دارد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای بیان کرد: این طرح شامل تبدیل خیابان شهید بلادیان به پیاده رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است و علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی و زیباشناختی دارد.
وی گفت: برای شتاب بخشی و اجرای اصولی این طرح باید به طور همزمان با طرح مطالعاتی درباره جذب اعتبار مورد نیاز طرح ساماندهی شهر دوگنبدان چاره اندیشی کرد.
تاجگردون با اشاره به اختصاص سه میلیارد و 500 میلیون ریال به اجرای مطالعات طرح تفضیلی شهر دوگنبدان تصریح کرد: تعامل مشاوران طرح های تفضیلی شهر دوگنبدان و ساماندهی خیابان هلال احمر و شهید بلادیان ضروری است.
وی از پیشرفت 70 درصدی طرح مطالعاتی ساماندهی خیابان شهید بلادیان خبر داد و ابرازامیدواری کرد: با تلاش مشاور و مجموعه توانمند این طرح بتوان در آینده نزدیک شاهد تحولی چشمگیر در مرکز این شهر صنعتی بود.
منبع: ایرنا


کد مطلب: 54312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/54312/خیابان-بلادیان-گچساران-ساماندهی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1