کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت نامطلوب اماکن عمومی بازار گچساران

8 تير 1393 ساعت 0:38


 
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه از وضعیت سد نامطلوب سد معبر در برخی نقاط گچساران خجالت می‌کشم، گفت: وضعیت برخی اماکن عمومی بازار گچساران نامطلوب است.
به گزارش فارس، اردلان زینل‌زاده شنبه شب در نشست هم‌اندیشی برای ساماندهی وضعیت بازار و دستفروشان این شهرستان اظهار کرد: وضعیت کنونی اماکن عمومی در قسمت‌های از بازار گچساران از جمله بازار هلال احمر و بلادیان مطلوب و مناسب نبوده و این وضعیت نگران‌کننده جلوه‌ای نازیبا به بازار داده است.
وی با اشاره به حضور دستفروشان، خودروهای دوره‌گرد فروشنده تره‌بار همچنین پیشروی بعضی از مغازه‌داران به حریم پیاده‌روها افزود: شهرداری به تنهایی قادر به برطرف کردن این معضل در بازار نیست و  همه ادارات و نهادها به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری باید در این زمینه همکاری و تعامل جدی با شهرداری داشته باشند.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه از وجود چنین وضعیتی در حین عبور از این مناطق خجالت می‌کشم، تصریح کرد: در دیگر شهرهای کشور دستفروشان با دیدن و حضور مأموران سد معبر متواری می‌شوند در صورتی که در گچساران وضعیت با دیگر نقاط کشور تفاوت دارد.
زینل‌زاده با بیان اینکه ساماندهی و برطرف کردن مشکلات کنونی بازار گچساران عزمی جدی می‌طلبد، گفت: تاکنون در این خصوص برخورد قاطع و جدی صورت نگرفته است اما برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی درون‌بازاری باید همه ارگان‌ها با مساعدت و همکاری با شهرداری تلاش کنند.
شهردار دوگنبدان با تأکید بر ورود قوه قضائیه و نیروی انتظامی در ساماندهی دستفروشان و نظم‌دهی زینل‌زاده ساماندهی بدون اغماض و برابر قانون برای همه دستفروشان را لازم و ضروری دانست و بیان کرد: در صورت نرمش یا ارفاق به بعضی از دستفروشان و سوءاستفاده از ارتباطات معمول، شهرداری به شکل مطلوبی قادر به برخورد با دستفروشان متخلف نیست.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه محوطه‌ای را برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته‌ایم، متذکر شد: در بازار هلال احمر دستفروشان امنیت اجتماعی ما را زیر سئوال برده‌اند و در این خصوص باید قانون برای همه بدون استثنا اجرایی شود.
زینل‌زاده با پیشنهادی مبنی بر عقد قراردادی میان شهرداری و نیروی انتظامی برای کمک به شهرداری خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند تا حدود زیادی برای برخورد با متخلفان سد معبر و ساماندهی دستفروشان مثمرثمر باشد.


کد مطلب: 54018

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/54018/وضعیت-نامطلوب-اماکن-عمومی-بازار-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1