کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هزینه هایی که احساسی به هدر رفت

5 تير 1393 ساعت 1:03


آیت الله ملک حسینی با اشاره به مشکلات گزارش شده در این بخش، اظهار داشت: بی‌شک آنچه در این سفر بیان می‌شود پیگیری و دنبال خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه نه تنها بخش چاروسا بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد هویت خود را بعد از انقلاب یافت، افزود: توقع مردم از انقلاب حق است چراکه مردم اهداف بلند این انقلاب را می‌بینند و خواهان درخش مسئولان در رفع مشکلات و موانع هستند.
*اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات و تخصیص‌ها نمی‌تواند همه نیازها را برآورده کند، افزود: باید نخبگان و فرهیختگان بخش چاروسا نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌‌ها اقدام کنند تا آنچه هست صرف اولویت‌ها شود.
هزینه‌هایی که احساسی به هدر رفت
آیت الله ملک‌حسینی با اشاره به صرف احساسی هزینه‌های کلان کهگیلویه و بویراحمد در آنچه نباید هزینه می‌شد تأکید کرد: امروز دقت داشته باشیم که دچار این معضل نشویم.
 
نماینده کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بی‌تردید باید بپذیریم که برخی بودجه‌ها در سالیان گذشته با برخورد احساسی مسئولان در جای خود مصرف نشده و به سمت مسکن‌های بی‌ساکن و موارد غیر ضروری و غیر کارشناسی خرج شده است.
*رنجی که کهگیلویه و بویراحمد از هزینه‌های بی‌مورد می‌برد
آیت الله ملک‌حسینی با بیان اینکه امروز در داغ حسرت خرج‌های هدر رفته رنج می‌بریم، دوران دریافت مطالبات با احساسات را متروک خواند و افزود: امروز صادرات منطقه کهگیلویه صیفی‌‌جات و گندم نیست بلکه، صادرات انسانی از جمله طلاب، دانشجویان، اساتید و علمایی است که به مناطق مختلف کشور صادر کرده است. این مسئول در ادامه تأکید کرد: امروز باید بیندیشید و اولویت‌بندی کنید که چگونه از همین مقدار اعتبار در اولویت‌ خرج شود.
*وعده‌های غیر اصولی در گازرسانی به دیشموک و چاروسا بازی با احساسات مردم این بخش‌ها است
ملک‌حسینی با اشاره به وعده‌های غیر منطقی و غیر اصولی برخی افراد در گازرسانی به بخش های دیشموک و چاروسا، تصریح کرد: در پرتو حرکات احساسی، جنایتی در خدمت‌رسانی به مردم این بخش‌ها اتفاق افتاده و ثروت مردم به نام اینکه به نفع آنان باشد علیه آنان آتش گرفته است.
وی شیوه سنتی گازرسانی به این مناطق را از دیدگاه کارشناسان و شرکت گاز استان هزینه‌بر و زمان‌بر عنوان و تصریح کرد: مسئولان شرکت گاز نسبت به گازرسانی با شیوه‌های مدرن و با اعتبارات ملی اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عزم و اراده همگانی مسئولان برای حل مشکلات مردم را ضروری خواند و افزود: امروز عناوین و پست‌ها حرف اول را نمی‌زنند.
به گفته ملک‌حسینی؛ بعضی تصمیم‌گیری‌ها وقتی احساسی است نتیجه معکوس برای مردم به همراه می‌آورد و یکسری دردهای جدید را بر مردم تحمیل می‌کند.


کد مطلب: 53747

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53747/هزینه-هایی-احساسی-هدر-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1