کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر کشور یک‌طرفه در چینش‌ها عمل نکند

4 تير 1393 ساعت 10:46


 
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از وزیر کشور انتظارات بیشتری داشتند از جمله این که به شعار خودش و همچنین شعار اعتدال رئیس‌ جمهور عمل کند.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: روز گذشته سؤال علی مطهری از وزیر کشور در خصوص بحث حجاب و عفاف را داشتیم که بسیاری از نمایندگان مجلس در این خصوص دغدغه دارند.
وی گفت: نمایندگان علاوه بر این از وزیر کشور در خصوص چینش‌ها گلایه‌مند هستند و روند کنونی منجر به این می‌شود که نمایندگان کارت زرد به وزیر کشور بدهند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: به همین خاطر در همین روز وزیر کشور به کمیسیون اجتماعی مجلس رفت و احتمال این که دوباره به مجلس فراخوانده شود زیاد است.
وی گفت: نمایندگان از این وزیر اصولگرا انتظارات بیشتری داشتند از جمله این که به شعار خودش و همچنین شعار اعتدال رئیس‌ جمهور عمل کند.
بزرگواری گفت: رحمانی فضلی به عنوان نماینده اصولگرا در مجلس و همچنین در کسوت رئیس دیوان محاسبات از مجلس اصولگرا رأی ‌گرفت و انتظار این بود که یک‌طرفه در چینش‌ها عمل نکند.
وی با اشاره به این که در چینش‌ها شاهد عبور از شعار اعتدالی هستیم، افزود: البته فشارها بر روی وی زیاد است و شاید به اجبار تن به این چینش‌های یک‌طرفه بدهد و اگر طبق خواسته‌ها اقدام نکند ممکن است از بالا خودشان اقدام کنند اما نمایندگان مجلس این را قبول ندارند چرا که وزیر باید استقلال عمل داشته باشد.
خبر: داریوش بهنیازاده


کد مطلب: 53698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53698/وزیر-کشور-یک-طرفه-چینش-ها-عمل-نکند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1