کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پندار توفیقی رییس کمیته اقتصادی استقلال تهران شد

4 تير 1393 ساعت 0:07



 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال،طی حکمی دکترسید پندار توفیقی دبیر هیات مدیره باشگاه را  به سمت ریاست کمیته اقتصادی و توسعه بازار  این باشگاه منصوب کرد. به گزارش کبنااسپورت، در این حکم آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر سید پندار توفیقی
با ابراز تشکر و قدردانی نظر به تجربه ارزشمند و گرانقدر جنابعالی در مسائل اقتصادی و بازاریابی و حضور موفق در مدیریت بنگاه های اقتصادی به موجب این حکم به سمت "ریاست کمیته اقتصادی و توسعه بازار باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال ایران " منصوب می گردید.
امید است با عنایت و اشراف کامل حضرتعالی به کلیه مسائل اقتصادی ، بازاریابی و جذب سرمایه و توسعه اقتصادی در داخل و خارج از کشور با برنامه ریزی های خاص موفق باشید و با بکارگیری و مشاوره با افراد خبره و زبده در این زمینه شاهد شکوفایی اقتصادی باشگاه باشیم.
سربلندی و بهروزی شما را از خداوند منان خواستاریم .
دکتر سید پندار توفیقی از فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است و هم اکنون علاوه بر دبیری و عضویت هیات مدیره باشگاه ، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی و ریاست هیات مدیره شرکت پترو آذرپاد را برعهده دارد.
توفیقی، علاوه بر سوابق حضور در حوزه های اقتصادی و بازرگانی ، به امور مذاکرات فنی ، حقوقی و قراردادهای بین المللی تسلط داشته و سابقه 17 سال تدریس در دانشگاه های کشور را دارد. وی هم اکنون مدرس گروه صنایع شیمیایی دانشکده ولیعصر(عج) تهران است و تالیفاتی درباره صنایع شیمیایی دارد.


کد مطلب: 53686

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53686/پندار-توفیقی-رییس-کمیته-اقتصادی-استقلال-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1