کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

40 خودروی آمبولانس کمبود داریم/جذب 35 عضو جدید هئیت علمی

3 تير 1393 ساعت 15:03


رضا چمن در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با بیان تشریح دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به این استان، اظهار کرد: وزیر بهداشت با مشاهده و معاینه کلی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به گذشته آشنایی کاملی از وضعیت درمان، بهداشت و سلامت استان پیدا کردند.chman-kebna

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه در محورهای خاصی که نیازمندم حمایت وزیر و وزارتخانه بودیم، آنها را با وزیر بهداشت مطرح کردیم، گفت: برای تأمین 40 خودروی آمبولانس برای مراکز درمانی و فوریت‌های پزشکی مناطق محروم از وزیر قول مساعد گرفتیم.
رضا چمن افزود: از آقای وزیر در بحث اعتبارات برای تجهیزات و کالاهای پزشکی نیز قول گرفتیم.
چمن اضافه کرد: جذب پزشک متخصص و رفع کمبود پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف درمان از دیگر مقوله‌های بود که آن را با وزیر بهداشت در میان گذاشتیم و ایشان به طور اختصاصی به مجموعه معاونین خود دستور دادند در بحث توزیع پزشکان متخصص استان کهگیلویه و بویراحمد را به صورت ویژه ببیند.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کمبود هئیت علمی مواجهه است، تصریح‌ کرد: متأسفانه در دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت اعضای هئیت علمی با دانشجویان یک به 13 است که این با نرم متوسط کشوری آن که یک به 10 است، هم تفاوت دارد، به همین منظور از آقای وزیر قول مجوز جذب 35 نفر عضو هئیت علمی را گرفتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تربیت دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی یکی از دغدغه‌های بود که این موضوع را با وزیر بهداشت در میان گذاشتیم و ایشان نیز پذیرفتند که زیرساخت‌های لازم را در این خصوص برای استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کند.
رضا چمن با بیان اینکه 70 درصد از معوقات پرسنل و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی را در سال‌های 90 الی 92 را پرداخت کردیم، افزود: 30 درصد دیگر مطالبات مانده است که از آقای وزیر در این خصوص درخواست مساعدت کردیم.


کد مطلب: 53658

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53658/40-خودروی-آمبولانس-کمبود-داریم-جذب-35-عضو-جدید-هئیت-علمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1