کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نفت و گاز گچساران می تواند به لیگ برتر صعود کند

3 تير 1393 ساعت 7:54


 
سرمربی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه شک نکنید تیمی مدعی و مقتدر روانه مسابقات خواهیم کرد، گفت: نفت و گاز گچساران پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.
عباس چمنیان در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به سؤالی مبنی بر میزان شناخت وی از فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به ویژه گچساران اظهار کرد: با توجه به اینکه در گذشته نیز در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در تیم شهرداری یاسوج به عنوان سرمربی حضور داشته‌ام، به عنوان یک مربی فوتبال شناخت خوبی از فوتبال گچساران دارم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز در ابتدای سال قرار بود در تیم نفت و گاز گچساران مشغول به خدمت شوم، افزود: در این خصوص توافقاتی نیز حاصل شد اما شرایط نهایی نشد و آقای ضیایی به عنوان سرمربی هدایت نفت و گاز گچساران را بر عهده گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در طول سال گذشته پی‌گیر شرایط نفت و گاز گچساران به صورت مستمر بودم و مسائل این تیم را دنبال می‌کردم.

چمنیان با اذغان به وجود پتانسیل صعود به رده‌های بالای فوتبال کشور توسط نفت و گاز گچساران و تأکید بر اینکه این اتفاق باید در یک پروسه زمانی اتفاق بیفتد، یادآور شد: اگر فوتبالی قصد رسیدن به رده‌های بالای فوتبال به ویژه لیگ برتر را داشته باشد باید علاوه بر زیرساخت‌های تأسیساتی و امکانات اولیه که مورد تأیید «AFC» است، دارای  زیرساخت‌های فرهنگی نیز باشد.

وی با تأکید بر وجود استعدادهای مطلوب در رشته فوتبال در گچساران خاطرنشان کرد: وجود هواداران زیاد، مسئولان علاقه‌مند و استعدادهای فوتبالی در رده‌های مختلف از جمله نوجوانان و جوانان نوید رسیدن فوتبال گچساران به سطح نخست فوتبال در پروسه زمانی مورد نظر مدیران باشگاه را می‌دهد.

 


 
چمنیان در پاسخ به سؤال دیگر  مبنی بر هدف وی از هدایت تیم نفت و گاز گچساران در فصل جاری و جایگاه این تیم در آخر فصل در جدول مسابقات لیگ دسته یک، بیان کرد: خواسته مردم گچساران و مدیران باشگاه، این است که این تیم شرایط مطلوبی داشته باشد و مدعی باشد که ما نیز این شرایط را دنبال کرده تا تیمی مدعی و مقتدر را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران عنوان کرد: البته باید در طول مسابقات منتظر ماند و نتیجه دیگر تیم‌ها را نیز رصد کرد زیرا لیگ یک همواره لیگ دشوارتری بوده و لیگ انگیزه‌ها نامگذاری شده است.

چمنیان با بیان اینکه استراتژی مدیران باشگاه ساختن تیمی مدعی و مقتدر بوده، اظهار کرد: تیم‌سازی، به کار گرفتن بازیکنان و نحوه استفاده از آنها همچنین آمادگی در طول دوره تمرینات بسیار مهم بوده و کم‌کم طی روزهای آینده چهره و پتانسیل تیم بهتر شناخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط می‌توان نسبت به وضعیت آینده تیم و جایگاه آن در جدول مسابقات پیش‌بینی بهتری داشت.

چمنیان خاطرنشان کرد: شک نکنید این تیم با وجود پتانسیل‌های مطلوب از جمله مردم، هواداران پرشور، علاقه‌مندان، استعدادها و زیرساخت‌های موجود در شرکت نفت به صورت تیمی مدعی و مقتدر ظاهر می‌شود.

 


کد مطلب: 53585

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53585/نفت-گاز-گچساران-می-تواند-لیگ-برتر-صعود-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1