کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بزرگواری با وزیر ورزش دیدار کرد

2 تير 1393 ساعت 12:15




نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از دستور پی‌گیری مشکلات ورزش چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد توسط وزیر ورزش خبر داد.
BZRG

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: مشکلات ورزشی در حوزه انتخابیه ما بسیار زیاد است و همین موضوع باعث بروز معضلات اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات در شهرستان‌های ما به دلیل عدم توجه به مقوله ورزش و جوانان بوده است، افزود: از مسئولان کشوری و استانی تقاضا داریم که برای ورزش هزینه کنند چرا که به فرموده مقام معظم رهبری این‌ها هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: به همین خاطر نشستی با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و در آن به همه مشکلات ورزش استان اشاره شد.

بزرگواری ادامه داد: وزیر دیدگاهی خوب نسبت به ورزش در مناطق محروم از جمله استان ما دارد و بر اساس همین دیدگاه نشستی با وی برگزار کردیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محتوای دیدار خود با وزیر ورزش اظهار کرد: در زمینه این دو موضوع با گودرزی راجع به شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود رایزنی کردم.

بزرگواری در ادامه گفت: اولین دغدغه‌ای که داشتیم مربوط به زمین‌های ورزش روستایی بود که در دولت‌های نهم و دهم و در سفرهای استانی آن دولت تصویب شده بود و بخش زیادی از آن تاکنون اجرا نشده است.

وی از به نتیجه نرسیدن وضعیت تعداد 11 زمین ورزش روستایی این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از وزیر درخواست کردم که هر چه سریع‌تر تکلیف آن‌ها را روشن کند که قول مساعد وزیر را گرفتیم.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس به یکی دیگر از مشکلات ورزشی در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی بدون اعتبارات و بودجه هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، افزود: از وزیر خواستیم تا کمک به هیئت‌های ورزشی را در دستور کار قرار دهد.


کد مطلب: 53513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53513/بزرگواری-وزیر-ورزش-دیدار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1