کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولویتمان استفاده از بازیکنان بومی است

30 خرداد 1393 ساعت 19:23


.Chamanian

 عباس چمنیان با اشاره به انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: سال قبل با مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران مذاکراتی برای هدایت این تیم انجام دادیم ولی مذاکرات به سرانجام نرسید.

وی افزود: امسال نیز با مسئولان این باشگاه مذاکراتی داشتیم و این مذاکرات نهایی و در نهایت هدایت این تیم را به عهده گرفتم و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که از علاقه مندان و فوتبال دوستان بسیاری برخوردار بوده، برای من یک افتخار بزرگ است.
چمنیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مورد استفاده از بازیکنان بومی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: من شناخت بسیار خوبی از فوتبال گچساران دارم و این شهرستان خوشبختانه از استعدادهای بالایی در فوتبال برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: اولویت ما در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران استفاده از بازیکنان بومی بوده و سعی می کنیم از ظرفیت فوتبال این شهرستان، نهایت استفاده را ببریم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: از بازیکنان بومی فصل قبل برای حضور در تمرینات تیم دعوت کرده ایم و از میان این بازیکنان، بهترین ها و افرادی را که برای تقویت هر چه بیشتر تیم مفید باشند را جذب می کنیم.
چمنیان در مورد جذب بازیکنان مطرح کشور برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، تصریح کرد: بدون شک بازیکنان نامدار می توانند به تیم ما کمک کنند ولی همیشه بازیکنان مطرح و نامدار برای یک تیم موفقیت به ارمغان نمی آورند و من اعتقاد دارم که مهم این بوده که از بازیکنانی باید استفاده کنیم که بتوانند به تیم کمک کنند.
وی با تأکید بر اینکه سعی می‌کنیم تیم بسیار قدرتمند و مدعی ببندیم، ابراز کرد: انشاءالله با کمک هواداران و رسانه‌های دلسوز سعی می‌کنیم که در رقابت های این فصل لیگ دسته اول نتایج بسیار خوبی بگیریم و زمینه رضایت هواداران را فراهم کنیم.
 
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/06/PorseshAzChamanian2.jpg


کد مطلب: 53083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53083/اولویتمان-استفاده-بازیکنان-بومی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1