کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرنگاران استان از وزیر بهداشت تقدیر کردند

29 خرداد 1393 ساعت 13:46


جمعي از مديران مسئول، سردبيران و خبرنگاران استان كهگيلويه و بويراحمد با اهداي لوح تقديري از وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در زمينه اجراي طرح تحول نظام سلامت تقدير نموده و خواستار شركت فعال خبرنگاران در كارگروه اطلاع رساني طرح تحول نظام سلامت شدند.vzir

 در جلسه هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي استان كهگيلويه و بويراحمد كه در ياسوج برگزار شد، خبرنگاران حوزه سلامت كه در تمام طول سفر وزير بهداشت همراه وي بوده اند، با اهداي لوح تقديري طرح تحول نظام سلامت را حركت قابل تحسين و نشان دهنده تلاش هاي بي وقفه دولت عنوان نموده و از دكتر هاشمي تقدير كردند.

اين لوح تقدير را نماينده مردم بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي به نمايندگي از خبرنگاران به دكتر هاشمي اهداء نمود.

همچنين نوروز كمايي، عضو خانه مطبوعات و روزنامه نگار نيز با بيان اينكه خبرنگاران اين استان، طرح تحول نظام سلامت حركت بزرگ و اميدوار كننده اي براي مردم مناطق محروم و كمتر توسعه يافته است؛ تاكيد كرد: با مديريت جهادي، پشتكار عالي وزير بهداشت و تدابير وي‍ژه دولت يازدهم شاهد تحولات اساسي در حوزه سلامت خواهيم بود.

در اين لوح تقدير آمده است:

جناب آقای دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت مرهون نگاه ویژه مقام معظم رهبری و تلاش های بی وقفه دولت تدبیر و امید و پشتکار تحسین برانگیز جنابعالی و مجموعه همکاران خدوم آن برادر گرامی در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور است.

ما خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد که بنا بر رسالت خطیر خبری و اطلاع رسانی، از نزدیک در جریان فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در این استان هستیم. از مدیریت جهادی و زحمات صادقانه و شبانه روزی جناب آقای دکتر رضا چمن و مجموعه همکارانشان تقدیر نموده و آمادگی خود را جهت عضویت افتخاری در کارگروه اطلاع رسانی این طرح با هدف تسریع در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم غیور، قدرشناس و شهیدپرور استان، اعلام می نماییم.

انشاءالله که با توکل بر خداوند متعال و در زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق و مؤید باشید.


کد مطلب: 52978

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/52978/خبرنگاران-استان-وزیر-بهداشت-تقدیر-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1