کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت دو بانوی هم استانی به تیم ملی فوتبال

25 خرداد 1393 ساعت 21:47


. shabnamBehesht

پرویز موسوی در جمع خبرنگاران با بیان این‌ که در طرح ایران‌ویژن باید همه ارکان فوتبال به سوی حرفه‌ای شدن گام بردارند، اظهار کرد: خوشبختانه در هفته‌های اخیر طرح مهم و حیاتی ایران‌ویژن به استان ما رسید.
وی ادامه داد: با اجرای طرح ایران‌ویژن، فوتبال استان باید همپای فوتبال کشور و البته به معنای گسترده‌تر فوتبال جهان در راه حرفه‌ای شدن حرکت کند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح ایران‌ویژن در کل پنج فاز دارد که آخرین فاز آن مربوط به فوتبال بانوان می‌شود و بر همین اساس باید برای فوتبال بانوان خود در استان برنامه جدیدی داشته باشیم و خود بانوان علاقه‌مند به فوتبال نیز بیش از گذشته از خود جدیت برای حضور در میادین نشان دهند.
موسوی از موفقیت‌های فوتبال و فوتسال بانوان این استان ظرف چند سال اخیر سخن به میان آورد و گفت: حضور در تیم ملی فوتبال بانوان از افتخاراتی بوده که بانوان فوتبالیست ما تاکنون کسب کرده‌اند.
وی به تازه‌ترین موفقیت عرصه بانوان اشاره کرد و گفت: به تازگی دو بازیکن ما به تیم ملی فوتبال کشور دعوت شده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شبنم بهشت و بهجت‌المهدی اسلامی دو بازیکن جوانی هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان از تاریخ 27 خرداد تا اول تیرماه امسال در تهران دعوت شده‌اند.
موسوی در پایان تصریح کرد: این بازیکنان تاکنون در شش مرحله به تیم ملی فوتبال کشور دعوت شده‌اند که آینده روشنی را برای آن‌ها در فوتبال متصور می‌شویم.


کد مطلب: 52351

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/52351/دعوت-دو-بانوی-هم-استانی-تیم-ملی-فوتبال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1