کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی تحت فشار است

22 خرداد 1393 ساعت 20:32


نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: گلایه ما از استاندار به این خاطر بود که اسیر فشارهای برخی زیاده‌طلبان در استان نشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز  در خصوص مواضع خود در چند روز اخیر نسبت به مسئولان ارشد استان و شخص استاندار اظهار داشت: کسانی که با روحیه من آشنا هستند می‌دانند که انسان زیاده‌خواه و جاه طلبی نبوده‌ام اما در برابر ظلم و بی‌عدالتی هم سکوت نمی‌کنم.
وی با بیان اینکه در این سه دهه از نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گاه به دنبال منافع خود نبوده‌ام و منافع اصحاب زر و زور و تزویر را نیز تأمین نکرده‌ام، افزود: در مقابل بی‌عدالتی و البته رندی و تحرکات رندانه هر آدم و گروه سیاسی با قدرت ایستاده‌ام و تا آخر هم این مشی را ادامه می‌دهم.
بزرگواری با بیان این مطلب که در قبال هر گروه منفعت‌طلب و زیاده‌خواهی سازشکار نبوده‌ام و نه از کسی باج گرفته و نه به کسی باج داده‌ام، تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد حکم برادر ما را دارد که برخی از این نزدیکی و قرابت برای نیل به اغراض شخصی خود سوء‌استفاده کرده‌اند و حرف‌هایی زده‌اند که موضع‌گیری ما نشان داد همه آن حرف‌ها بی‌اساس بوده است.
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس به برخی منفعت‌طلبی‌ها در استان از سوی سیاسیون اشاره کرد و گفت: اینها هنوز درک نکرده‌اند که ما 60 درصد رأی مردم این چهار شهرستان را کسب کرده‌ایم و دو سال دیگر نماینده مردم هستیم که این‌گونه قصد کنار گذاشتن ما را دارند.
وی چنین افرادی را ضعیف‌تر از آن دانست که بتوانند در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اقدامات سیاسی خودسرانه انجام دهند و در ادامه گفت: می‌دانم که استاندار تا چه اندازه از سوی این زیاده‌خواهان تحت فشار است.
بزرگواری در پاسخ به این سؤال که دلیل انتقادات تند شما از استاندار در چند روز اخیر چه بوده است، تصریح کرد: این زیاده‌خواهان فشارهای زیادی به استاندار برای برخی تغییرات در حوزه انتخابیه ما وارد کرده‌اند که توقع ما این است استاندار توجهی به فشارهای زیاده‌طلبان نداشته باشد و ما نیز توقعی بیش از این نداریم که اجازه ندهند عده‌ای به صرف تغییر دولت پا را از گلیم خود درازتر کرده و برای حوزه انتخابیه ما تصمیم بگیرند چرا که این‌ها کاره‌ای نیستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این مواضع ما تلنگری بود که بر اثر فشار زیاده‌خواهان مسئولان ارشد استانی به بیراهه نروند، هر چند هنوز هم اعتقاد دارم اگر زیاده‌خواهان اجازه دهند استاندار با مشی اعتدالی خود در راه خدمت به استان مسیر درست و صحیح را خواهد پیمود.


کد مطلب: 52085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/52085/خادمی-تحت-فشار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1