کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بابک و شاهین گچساران به مصاف هم رفتند+گزارش تصویری

22 خرداد 1393 ساعت 15:42


آرش کنارکوهی

تیم های پیشکسوتان شاهین و بابک گچساران در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

مسئول برگزاری این مسابقه در گفت و گو با کبنااسپورت گفت: به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهید ابوالقاسم ورزشی و همچنین شادروانان علی مراد ورناصری و علی اسفندیاری تصمیم گرفتیم که به این بهانه باری دیگر عده ای از پیشکسوستان فوتبال گچساران را گرد هم آوریم تا از این طریق باری دیگر خاطرات شیرین گذشته تازه شود.

عبدالحسین عبداله نژاد در رابطه با این مسابقه افزود: این مسابقه دوستانه روز سه شنبه در زمین چمن مصنوعی شهید بشارت برگزار شد که در پایان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و پس از این بازی همه بازیکنان مصمم به برگزاری چنین مسابقاتی در آینده شدند تا با برگزاری اینگونه بازی ها جدا از بحث ورزش و تندرستی، دوستی ها و صمیمیتها همچنان تداوم داشته باشد.

عبداله نژاد در پایان در رابطه با لزوم برگزاری چنین مسابقاتی اظهار داشت: حضور پیشکسوتان و موسپیدان بعد از دوره فعالیت حرفه ای خود در مسابقات ورزشی باعث تجدید خاطره های قدیمی این ورزشکاران خواهد شد و مسئولین مربوطه می بایست به این مهم بیشتر از پیش توجه داشته باشند چرا که متاسفانه برخی از پیشکسوتان فوتبال در سایه همین بی توجهی هاست که به بیراهه رفته اند که این امر نه برای آنها و نه جامعه ورزش پسندیده است. علاوه بر این وقتی جوانان این بی توجهی را شاهد باشند دلزده می شوند چرا که آنها آینده خود را در وضعیت امروزی پیشکسوتان می بینند.

به گزارش کبنااسپورت، در این مسابقه دوستانه پیشکسوتانی چون نوذر رودنیل، اسماعیل پناهپوری، عبدالکریم قاضی فر، برزو زمانی، حسین توکلی و نیز غلام بهرامی که به تازگی از آلمان بازگشته است حضور داشتند.

.

برای مشاهده عکسها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

تیم سفید: پیشکسوتان شاهین/ تیم قرمز: پیشکسوتان بابک

.

BabakShahin (1) BabakShahin (2) BabakShahin (3) BabakShahin (4) BabakShahin (5) BabakShahin (6) BabakShahin (7) BabakShahin (8)


کد مطلب: 52058

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/52058/بابک-شاهین-گچساران-مصاف-هم-رفتند-گزارش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1