کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرادی و محتشم کلید بخشداری‌ها را گرفتند

22 خرداد 1393 ساعت 0:20


با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و موگرمون در شهرستان لنده برگزار و از خدمات سیدغفار فروزنده بخشدار مرکزی لنده تجلیل شد.
با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان لنده مراسم تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و موگرمون این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم از خدمات سید‌غفار فروزنده بخشدار مرکزی لنده تجلیل و عادل مرادی بخشدار اسبق بخش موگرمون طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بخشداری مرکزی لنده معرفی شد.

این مراسم، معارفه جدیدی نیز در بر داشت و آن معارفه موسی محتشم به عنوان بخشدار موگرمون بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد آن را منصوب کرد.
گفتنی است سید غفار فروزنده قریب به یک سال و ۶ ماه و 22 روز به عنوان بخشدار بخش لنده و مرکزی به انجام فعالیت پرداخت. وی فوق‌لیسانس علوم اجتماعی دارد و از کارمندان وزارت کشور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
عادل مرادی هم همزمان با اعلام شهرستانی لنده به عنوان بخشدار موگرمون معرفی و قریب به یک سال و سه ماه در این سمت مشغول بوده است.

موسی محتشم هم از کارمندان بخشداری سابق و فرمانداری لنده بوده که در سمت حراست انجام وظیفه می‌کرد و از امروز طی حکمی به عنوان بخشدار موگرمون به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


کد مطلب: 52040

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/52040/مرادی-محتشم-کلید-بخشداری-ها-گرفتند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1