کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان چرام شد

19 خرداد 1393 ساعت 9:41


 
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام شد.
بر پایه این گزارش جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان چرام با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم علی‌محمد بخشایی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان چرام معرفی و از خدمات مهدی کشاورز رئیس سابق اداره ورزش و جوانان چرام قدردانی شد.


 جهانبخش ایزدپور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان چرام ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جوان، اظهار امیدواری کرد که هفته جوان جرقه‌ای برای خدمت‌رسانی مطلوب و درک بهتر جوانان جامعه باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با ادعا نمی‌توان به جنگ کارهای ورزشی رفت، عنوان داشت: امروزه در اداره ورزش و جوانان از ما می‌خواهند که چهره سرشناس و شاخص ورزش استان را معرفی کنیم و این بدین معنی است که مردم از ما می‌خواهند که قهرمان ملی بسازیم.
وی با بیان این مطلب که ورزش در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت ناگواری دارد، تصریح کرد: امروز ورزش شهرستان چرام نیازمند تحول و دگرگونی در ساختار است.
این مسئول، اضافه کرد: ما باید فارغ از گروه‌های سیاسی برای رضایت مردم تمام تلاش خود را به کار گیریم و به عنوان یک اصل بدانیم که موفقیت در گرو برنامه‌ریزی است.
ایزدپور با اشاره به اینکه نقش کمیته استعدادیاب در معرفی پتانسیل‌ها بسیار تاثیرگذار است، تاکید کرد: برای شکوفا شدن استعدادها باید بیشتر روی پایه‌ها کار کنیم و بدانیم که تا قهرمان نسازیم عملکردمان صفر محسوب می‌شود زیرا با معرفی شدن اولین قهرمان، راه برای قهرمانان دیگر باز می‌شود.
وی افزود: هر نقطه از کهگیلویه و بویراحمد قابلیت توسعه در یک رشته ورزشی خاص را دارد که این مهم نیازمند شناسایی و استعدادیابی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این مطلب که استعدادیابی از اساس پرورش قهرمانان در عرصه‌های مختلف است، گفت: باید در راستای استعدادیابی و پرورش استعدادهای قهرمانی استان گام برداشت و امیدواریم با اتحاد و همدلی بتوانیم در این زمینه موفق باشیم.
ایزدپور در ادامه بر استفاده از مربیان با تجربه و برنامه‌ریزی در جهت استفاده از تمام پتانسیل موجود در ورزش شهرستان تاکید کرد.

***
 
در این حکم بخشایی آمده است:
« با عنایت به مراتب تعهد و تجارب و سوابق مدیریتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام منصوب می‌شوید.
نظر به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و منابع در تحقق اهداف ورزش و جوانان، توسعه زیرساخت‌ها و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه با استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد موجود و بهره‌مندی از همفکری کارشناسان و کارکنان صدیق در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و جوانان استان همواره موفق و موید باشید».


کد مطلب: 51678

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51678/بخشایی-رئیس-اداره-ورزش-جوانان-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1