کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا کمالوندی بدون هماهنگی با استانداری حکم ابقاء گرفته‌اند؟

19 خرداد 1393 ساعت 13:45


  عبدالرضا مومنی

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

رند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار/   کار ملک است آنکه تدبیر و تامل بایدش

ضعف و ناکارآمدی در مجموعه ی استان چیزی نیست که از نظر کسی پنهان باشد. متاسفانه علی رغم خوش بینی و امیدواری هایی که در ابتدای انتخاب آقای خادمی به عنوان استاندار وجود داشت با رفتارها و مصالحه کاری های این مجموعه همگی نقش بر آب شد و ناامیدی و دلخوری تنها دست آورد آقای دکتر خادمی و دکتر فتاح محمدی برای  استان می باشد.kamalvnd
در کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست مبنای عزل و نصب ها و چینش مدیران چه می باشد؛ آیا استاندار و معاونان ایشان تصمیم گیرنده هستند؟ و یا لابی های دوستانه و قومیتی هستند که برای استان تعیین تکلیف می کنند؟
عدم قاطعیت و پیگیری از سوی استاندار و معاونان ایشان سبب گردیده است هر کس و با هر سابقه و تفکری مدعی مدیریت باشد و بعضا بر خلاف خواست حامیان اصلی دولت حکم مدیرکلی در دست با کت و شلوار اتو کشیده و متن آماده ی سخنرانی برای خود مراسم معارفه برگزار نماید.
این بی توجهی و عدم قاطعیت کار را به جایی رساند که محمود شفیعی بی توجه به همه ی اصول و سازو کارهای مدیریتی بواسطه ی دوستی با مدیران کتابخانه های عمومی در مرکز حکم مدیرکلی برای خود بگیرد که البته در این فقره استاندار برخورد خوب و شایسته ای داشتند و با مقاومت جلوی این حرکت ناشایست را گرفتند.
اما گویا این بدعت ناپسند که هر کسی بدون توجه به خواست مردم و نظر آقای استاندار برای خود در تهران لابی کند تمامی ندارد و اینبار شنیده می شود آقای کمالوندی بدون هماهنگی و مکاتبات لازم برای خود حکم ابقاء گرفته اند. تردیدی نیست که این اتفاقات بیش از هر چیز ناشی از ضعف آقای خادمی و معاون سیاسی و امنیتی ایشان می باشد. اما با این اوصاف این رفتار آقای کمالوندی که ادعای فرهنگی و قانون مداری اش می شود به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
گر چه شنیده می شود که آقای استاندار گفته اند اجازه ی حضور به آقای کمالوندی در جلسات شورای ادرای نخواهد داد و مراتب اعتراض خود را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نموده است. مدت هاست که خواست و تغییر از سوی طیف کثیری از هنرمندان به گوش می رسید و انتظار می رفت که این خواسته هر چه سریعتر اتفاق بیفتد و حتی گفته می شد یکی از چهره های فرهنگی و دانشگاهی استان کار انتخاب و معرفی اش به مراحل نهایی رسیده بود اما به یکباره این اتفاق یعنی ادعای ابقای حکم آقای کمالوندی سردرگمی و نگرانی را در میان اکثر مردم و بویژه هنرمندان سبب گردید.
ضعف آقای استاندار در این قضیه نابخشودنی است و انتظار آن است که وقتی نیرویی مطرح و معرفی  می گردد باید حمایت و پیگیری آقای استاندار را در پشت سر خود داشته باشد و اجازه داده نشود با آبروی افراد بازی شود ،اتفاقی که نه تنها در مورد فرهنگ و ارشاد اسلامی که در قضایای فرمانداری شهرستان کهگیلویه، فنی و حرفه ای استان و.....نیز به همین گونه می باشد.که این ضعف بیشتر ناشی از عدم پیگیری و نبود شورای انتصابات در استانداری می باشد و من بعد یا باید نیرویی معرفی و هزینه نگردد و یا تا آخرین لحظه و با تمام وجود از فرد معرفی شده حمایت گردد.
آقای استاندار باید بیشتر مراقب باشند چرا که عرصه ی مدیریتی و سیاسی استان جای شوخی و دست کم گرفتن اتفاقات نیست. آقای استاندار و معاون ایشان باید برای هر رفتاری جواب داشته باشند و به افکار عمومی پاسخگو باشند. اتفاقی که برای استاندار استان البرز رخ داد می تواند هشداری باشد برای همه ی مدیران دولت اعتدال که به خود بیایند و نسبت به خواست مردم حساس تر باشند و بدانند که مردم به شعار آقای روحانی رای دادند که فرمودند:«آقایانی که مملکت را به این روز انداخته اید مردم دیگر شما را نمی خواهند»


کد مطلب: 51676

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51676/آیا-کمالوندی-بدون-هماهنگی-استانداری-حکم-ابقاء-گرفته-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1