کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین کنسرت موسیقی پاپ در استان

19 خرداد 1393 ساعت 0:23


 متین بنام

شاید استان کهگیلویه و بویر احمد را بتوان از معدود استان های کشور دانست که تا به حال در آن اتفاق موسیقایی قابل توجهی رخ نداده است و مردم آن از نعمت این هنر بی بهره مانده اند. اما در روز های اخیر با انتشار خبر برگزاری اولین کنسرت موسیقی پاپ در این استان که با اجرای زنده ی موسیقی همراه است، مردم هنردوست شهر یاسوج امیدوارند شاهد اجرایی خوب و به یادماندنی در شهر خود باشند.

احسان حیدری سرپرست و خواننده ی گروه موسیقی باربد که ازسرشناس ترین و باسابقه ترین موسیقیدانان این استان به شمار می رود، در رابطه با کنسرت خود به خبرنگار موسیقی پارس اعلام کرد: گروه ما از ده نوازنده تشکیل شده است که همه ی آنها از نوازندگان بومی و چیره دست استان کهگیلویه و بویر احمد هستند. این کنسرت در سالن اداره ی ارشاد شهر یاسوج برگزار می شود و کاملاً فضای آکوستیک دارد و تماشگران هیچ صدای از قبل ضبط شده ای را نمی شنوند. نوع ساز ها و تعداد نوازنده ها می تواند دلیل روشنی برای این موضوع باشد. آهنگسازی و تنظیم همه ی قطعات این کنسرت بر عهده ی خود من است.
احسان حیدری در رابطه با سوابق موسیقایی خود نیز تشریح کرد: از سن ۷ سالگی و نزد اساتیدی همچون محسن مرشد و محسن حیدری کار موسیقی را آغاز کردم و حدود ۱۷ سال است که گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، گیتار جاز و پیانو تدریس می کنم. خوشبختانه در ماه های اخیر با کمک های فراوان ریاست محترم انجمن موسیقی استان و مدیر کل محترم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گروه موسیقی باربد آمادگی کامل را پیدا کرد تا اجرایی فاخر و ارزشمند را برای همشهریان عزیز به نمایش بگذارد. امیدوارم از این دست حمایت ها ادامه پیدا کند تا جایگاه هنر و هنرمند در این استان ارتقا پیدا کند.
لازم به ذکر است این کنسرت در شب های ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه در چهار سانس برگزار می شود


کد مطلب: 51660

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51660/اولین-کنسرت-موسیقی-پاپ-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1