کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دار و ندارم را برای درمان دخترم فروختم

22 خرداد 1393 ساعت 18:07


.

فشار زندگی و رنج مریض داری موهای سرش سپید و رنج روزگار قامتش را خمیده کرده با این حال اما با توکل و امید به آینده‌ای روشن، ترک خانه و کاشانه کرده تا دختر خردسالش را درمان کند.

مریم که در آستانه یک سال و نیمی قرار دارد از هشت ماه پیش همراه پدر و مادرش  به شیراز رفت. مریم به بیماری بدخیم کبدی دچار شده و پزشکان تنها راه علاج او را پیوند کبد می‌دانند.

هزینه‌های سرسام آور داروها از یک سو، فقر و نداری پدر مریم باعث شده راه خدا فرزادی به هر دری برای درمان دختر خردسال خود بزند از فروش دام و املاک گرفته تا مراجعه به ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان، ولی هیچ یک دردی از دردهای بیشمار این مرد را درمان نکرد.

Marim (1)

 دار و ندارم را برای درمان دخترم فروختم
راه خدا فرزادی پدرمریم در گفت و گو با کبنانیوز، اظهارکرد: برای درمان تنها دخترم دار وندارم را فروختم، دو گاو و 100 بزی که داشتم را به قیمت ناچیزی حراج کردم. دو قطعه زمین داشتم که هر کدام بیش از 5 میلیون تومان ارزش داشتند ولی از روی اجبار با کمترین قیمت فروختم تا برای درمان دخترم هزینه‌کنم.

وی با چشمانی اشک‌بار به خبرنگار کبنانیوز گفت: به علت بالا بودن هزینه‌های درمان مریم و نداری مجبور شدم از مردم برای درمان فرزندم پول قرض کنم.
راه‌خدا فرزادی در ادامه تصریح‌ کرد: هزینه درمان فرزندم زیاد است، گاهی مجبور بودم تا 1 میلیون و 300 هزارتومان برای خرید یک آمپول بپردازم، البته همان آمپول‌ها الان ارزان‌تر شده‌اند.
فرزادی که امیدوار به بهبود فرزندش بود در پاسخ به سئوال‌ خبرنگار کبنانیوز مبنی بر اینکه چرا برای درمان مریم به یاسوج نیامدی؟ گفت: امکانات در آنجا کم بود و به همین دلیل به شیراز سفر کردم.

Marim (2)

بذار فرزندت بمیرد
راه‌خدا فرزادی از درخواستش از مسئولان کهگیلویه سخن گفت و افزود: وقتی به یکی از مسئولان شهرستان کهگیلویه برای مساعدت مراجعه کردم در جوابم گفت؛ بذار فرزندت بمیرد، هزینه‌اش بالا است، پولتان را خرج نکنید.

پسر بزرگم دانشگاه را رها کرد
پدر مریم در ادامه از وضعیت سه فرزند دیگرش که در روستا تنها مانده‌اند ابراز نگرانی کرد و گفت: نمی‌دانم روزگار را چگونه سپری می‌کنند، معلمانشان می‌گویند وضع تحصیلی‌شان خوب نیست، پسر بزرگم به دلیل نداشتن پول و وسایل آموزشی دانشگاهش را رها کرده‌است.
راه‌خدا فرزادی اضافه‌کرد: بچه‌هایم قبلاً در درس ممتاز بودند ولی متأسفانه به دلیل مشکلات مالی هر روز درسشان ضعیف تر و گوشه‌گیر شده‌اند.

Marim (4)
پدر و مادر مریم هم‌اکنون در بیمارستان‌ و درمانگاه‌های شیراز در پی درمان دخترشان هستند و قرار است روزهای آینده برای پیوند عضو مریم در بیمارستان نمازی شیراز بستری شود.

پدر مریم گفت: هزینه زیادی برای عمل دخترم از من خواسته‌اند، به هیچ وجه قادر به پرداخت این پول نیستم.

Marim (3)

به گزارش‌کبنانیوز؛ راه‌خدا فرزادی از اهالی روستای سرپری از توابع شهردهدشت است، کسانیکه مایلند به این خانواده آبرومند کمک کنند می توانند از شماره تلفن همراه زیر و یا مستقیماً از شماره کارت بانکی اعلام شده استفاده کنند. تلفن همراه:09175416618  شماره کارت باتکی: 6037691740576368


کد مطلب: 51654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51654/دار-ندارم-درمان-دخترم-فروختم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1