کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دست بردار نیستم/خادمی و تقوی نژاد معامله کردند

20 خرداد 1393 ساعت 9:42


bozargvari
 
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مسعود تقوی‌نژاد مسئولیت امور ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه را بر عهده‌گرفت.
به گزارش کبنانیوز؛  صبح امروز بدون حضور فرماندار، مسئولان، هئیت‌های ورزشی و رسانه‌های شهرستان کهگیلویه مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان کهگیلویه برگزار شد.
مسیح موسوی رئیس قبلی اداره ورزش و جوانان که برای ادامه تحصیل و جهت حضور در کلاس‌های ارشد خود در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سر می‌برد به طور ناگهانی با حکم جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان برکنار شد و مسعود تقوی‌نژاد جایگزین وی شد.
این مراسم فقط با حضور مدیرکل و کارکنان اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در سکوت برگزارشد.
بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با این انتصاب مخالف بود که قبل از این آقایان جهانتاب و رمضانی را برای این مسئولیت معرفی کرده‌بود.
برخی با معامله گری به ورزش استان خیانت می کنند
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی کبنانیوز با انتقاد شدید از معرفی رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه اظهارکرد: برخی با معامله گری و سیاست‌زدگی دارند به ورزش و جوانان این استان خیانت می‌کنند.
علی محمدبزرگواری در ادامه تصریح‌کرد: من دو گزینه را که هر دو دارای تحصیلات عالی در رشته تربیت‌بدنی، اصلاح‌طلب و ریشه اصولگرایی هم ندارند، طی نامه‌ای معرفی کردم ولی متاسفانه آقای استاندار با آقای تقوی‌نژاد مدیرعامل بانک سپه معامله‌گری کردند و فرد دیگری به نام مسعود تقوی‌نژاد را معرفی کردند.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان اینکه من دست بردار نیستم، افزود: آقای مدیرکل امروز تلفن همراه خود را از دسترس خارج کرده بود و نه تلفن معاون وزیر و نه تلفن اینجانب را جواب نمی‌داد.
بزرگواری با بیان اینکه فردی را با مدرک ادبیات برای رئیس اداره ورزش و جوانان معرفی کردند، ادامه داد: این آقایان به ورزش و جوانان با این کارها خیانت می‌کنند.
بخشایی رئیس ورزش و جوانان چرام شد
به گزارش کبنانیوز همچنین علیمراد بخشائی جایگزین مهدی کشاورز در اداره ورزش و جوانان چرام شد.


کد مطلب: 51615

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51615/دست-بردار-نیستم-خادمی-تقوی-نژاد-معامله-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1