کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قربانی:تنها بر اساس یک کلمه کار می‌کنم/آشتی جادوانه را در استان ایجاد کن

17 خرداد 1393 ساعت 13:48


مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور مدیرکل قبلی و با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش این اداره کل برگزارشد.

قربانی را به عنوان مدیرکل قدرتمند می‌شناسیم

به گزارش کبنانیوز؛ جلال شمس در این آئین از استاندار و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد تشکرکرد و اظهارداشت: خانم قربانی از یک کمیته انتصابات سخت گیر عبور کرده‌است و بر همین اساس ایشان را به عنوان یک مدیرکل قدرتمند و توانمند می‌شناسیم و امیدوارم با عملکرد خوبشان فرصت مدیریت را برای سایر خانم‌ها فراهم کند.

معاون امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه با بیان اینکه همه ما قوم لر هستیم و مدیرکل مرketab (34)بوط به طایفه و یا قوم خاص نیست، اظهارکرد: اگر کسی نسبت به این انتخاب دلگیر است، کدورت و نگرانی‌های او را رفع کنید و برای شما کسی که خوب کار می‌کند، بهترین فرد است.
پی‌گیرهای استاندار برای برگزاری مراسم تکریم و معارفه

جلال شمس به پی‌گیری های مستمر استاندار برای برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و افزود: نهادکتابخانه‌های عمومی استان در دولت جدید کیفیت زندگی کتابداران را بیشتر از هر چیز مدنظر دارد.

براساس تنها یک کلمه کار می‌کنم

سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود، اظهارکرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای گسترس و رشد کتابداری و کتابخوانی استفاده خواهم کرد.

زینب قربانی خلف آباد با تشکر از استاندار و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در باب گسترش و مشکلات کتاب سخن گفتن «زیره به کرمان بردن» است، آقای خادمی با انتخاب‌های صرفاً سیاسی مخالف‌اند، بنده هم یک کتابدار و آشنا به مسائل کتابخانه‌ای هستم، کارنامه‌ها در خصوص عملکردها سخن خواهد گفت.

قربانی با بیان اینکه زنان در عرصه‌های مدیریتی توانایی و شایستگی‌های خوبی دارند، گفت: با همکاری همکاران کتابخانه‌ی، مسئولان کشوری و استانی و همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید وظایفم را بر اساس قانون انجام خواهم داد.

وی تصریح‌کرد: برای انجام وظایف فقط یک کلمه نیاز داریم و آن قانون است، چرا که قانون حلال مشکلات و فصل الخطاب است.

به دنبال امنیت شغلی همکارانم با هرگرایش سیاسی و قومی هستم

زینب قربانی خلف آباد گفت: به دنبال امنیت شغلی و کیفیت زندگی همکارانم با هرگرایش سیاسی و قومی هستم.

سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از تلاش‌های نادر حسینی و محمود شفیعی مسئولان قبلی کتابخانه‌ها قدردانی کرد و گفت: از تجارب این دو بزرگوار برای قرار دادن کتابخانه‌ها در مسیررشد و توسعه بهره خواهم برد.

امیدوارم آشتی جاوادنه را در استان ایجاد کنی

به گزارش کبنانیوز؛ در این آئین مجری برنامه با دعوت از فتاح محمدی، جلال شمس(معاون امور استان‌های نهاد کتابخانه کشور)، جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی، محمدرضا شریعتی رئیس آموزش و پرورش بویراحمد، شیروان وظیفه شناس و زهرا زمانی رئیس و عضو شورای اسلامی شهر یاسوج حکم زینب قربانی به عنوان سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی به او تحویل داده‌شد.

*شیروان وظیفه شناس، محمدرضا شریعتی، هوشنگ جهانبخش و زهرا زمانی هر کدام به نوبت مسئولیت خانم قربانی را تبریک گفتند.

* محمدرضا شریعتی رئیس آموزش و پرورش و بویراحمد نیز در این آئین گفت: امیدوارم که خانم قربانی با تنها اسباب فرهنگ، یعنی کتاب، قهر دیرپای این مردم استان را به یک آشتی جاودانه تبدیل کند.

* چهره‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این نشست حضور داشتند.

* اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج همچنین در این مراسم شرکت کردند.


کد مطلب: 51475

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51475/قربانی-تنها-اساس-یک-کلمه-کار-می-کنم-آشتی-جادوانه-استان-ایجاد-کن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1