کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولین باشت به مراسم امام(ره) بی حرمتی کردند

15 خرداد 1393 ساعت 1:01


 
امام جمعه شهر باشت با انتقاد شدید از مسئولان شهرستان باشت که در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهر شرکت نکرده بودند گفت: این موضوع خجالت آور است و در مورد آن سکوت نمی کنم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خامی، حجت الاسلام عبودی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که در مسجد الرسول شهر باشت برگزار شد خطاب به مسئولانی که در این مراسم حضور نداشتند گفت: پست، مقام و میزی که پشت آن نشسته اید به برکت حضرت امام (ره) است.
وی در ادامه افزود: آنگاه باید اینگونه بی حرمتی شود و مسئولان شهرستانی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) نباشند.
عبودی با اشاره به اینکه، این مسئولان خیال نکنند لقمه ای که می خورند حلال است، بیان داشت: فردا همین مسئولین است که مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.
خطیب جمعه باشت با طرح این سؤال که مسئولین چرا در مراسم ارتحال امام حضور ندارید؛ گفت: شما به نماز جمعه، دعای ندبه که نمی آیید، در مراسمات شهرستانی هم که نیستید به مراسم امام (ره) هم نمی آیید، باید خجالت بکشید از اینکه در این مراسم نیستید.
عبودی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به اینگونه مسئولین گفت: تاکنون صبر فراوانی کرده ام ولی از امام (ره) نمی توانم بگذرم و این باعث شرمندگی است که در یک شهرستان فقط ۵ مسئولش در مراسم ارتحال امام حضور داشته باشند.
امام جمعه باشت با درخواست از رسانه ها و سایت ها در جهت انعکاس این خبر افزود: بگویید تا همه بدانند، این مایه سرافکندگی و شرمندگی است که در مراسم ارتحال امام (ره) مسئولین حضور نداشته باشند و خدا نبخشد کسانی را که اینگونه هستند.
عبودی در پایان بیان داشت: البته امیدی هم نداریم، وقتی بارها به مسئولین استانی هم گفتیم که قریب به ۷۰ درصد مسئولان شهرستان باشت در خارج از این شهرستان ساکن‌اند و اقدامی نکردند.


کد مطلب: 51240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51240/مسئولین-باشت-مراسم-امام-ره-بی-حرمتی-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1