کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سالن ورزشی 9 دی افتتاح شد

13 خرداد 1393 ساعت 10:40


فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: اقتصاد مقاومتی باعث می شود پایه های کشور مستحکم شود و زور گویان جهان نتوانند از ملت ایران باج بگیرند.
سردار ˈیونس امیریˈ عصر دوشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی 9 دی شهرستان بهمئی افزود: دشمن در دو عرصه فرهنگ و اقتصاد کشور ما را مورد حمله قرار د اده است و تنها راهکار مبارزه با جنگ دشمن توجه به منابع و ظرفیت های داخلی است.
وی گفت: اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همراه با علم موجب توسعه همه جانبه کشور می شود و بر مسوولان واجب است شبانه روز تلاش کنند تا تحریمهای دشمن بر اقتصاد ما تاثیری نداشته باشد.
امیری تصریح کرد: هر چند اقتصاد یک مقوله مهم در کشور است ولی فرهنگ از اقتصاد مهم تر است زیرا فرهنگ مانند یک هوای پاک است که از آن تنفس می کنیم و دشمن تلاش می کند هوای ما را با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی ناپاک کند و باید هوشیار باشیم.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بهمئی نیز گفت: سالن ورزشی 9 دی در کمتر از شش ماه با اعتبار چهار میلیاردو 850 میلیون ریال تکمیل شد و آماده استفاده پاسداران، بسیجیان و دیگر اقشار مردم است.
سرهنگ ˈامید علی شریعت نیاˈ افزود: بحث ورزش و سلامتی در برنامه های بسیج جدی گرفته می شود و استفاده از این سالن ورزشی رایگان است.
بهمئی در 250 کیلومتری مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.


کد مطلب: 50963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50963/سالن-ورزشی-9-دی-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1