کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی پیام رهبر انقلاب را ابلاغ کرد

12 خرداد 1393 ساعت 17:14


موسی خادمی به همراه امام جمعه و فرماندار بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی از بیمارستان اعصاب و روان سلمان و خانواده چند جانباز بالای ۷۰ درصد بازدید کرد.
در این بازدید که به مناسبت روز جانباز انجام شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهدای چند شاخه گل، این روز ارزشمند را به آنها تبریک گفت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تدوام و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی ها، جانفشانی و ایثارگری ایثارگران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

خادمی  بر لزوم رفع مشکلات تجهیزاتی و فیزیکی بیمارستان سلمان تأکید کرد و گفت: وقتی دولت برای درمان همه اقشار جامعه برنامه دارد ضروری است که برای جانبازان که سرمایه اصلی این نظام هستند نیز این تسهیلات درمانی در این استان در نظر گرفته شود.
وی، نبود پزشکان متخصص را یکی از مهمترین مشکلات جانبازان دانست و متذکر شد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌خواهم که به این مشکل ابتدایی توجه کند و اقدامات لازم برای استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش‌های مختلف بیمارستان سلمان را فراهم کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات جانبازان در درون همین استان برطرف می‌شود، تصریح کرد: فراهم کردن امکانات و شرایطی که جانبازان مجبور نباشند برای هر درمانی به سایر استان‌ها مراجعه کنند یکی از این اقدامات است که باید همه مسئولان به ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به آن توجه جدی داشته باشند.
وی، احداث کلینیک تخصصی را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که به زودی این کلینیک احداث شود.
خادمی ابراز کرد: اگر چه به طور مرتب در جریان مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران هستم ولی در این بازدید نیز از نزدیک با برخی مشکلات انها آشنا شدم.
وی به برخی مشکلات و دغدغه های فرا روی جانبازان اشاره کرد و افزود: جانبازان به عنوان نماد صبر و استقامت بسیاری از مشکلات و کمبودها را تحمل می کنند.
وی ابراز داشت: البته رفع مشکلات و دغدغه های این قشر وظیفه همه مسوولان و متولیان امور است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای حل برخی مشکلات و کمبودهای این بیمارستان قول مساعد داد و افزود: یکی از دغدغه های اساسی بیماران و کادر این بیمارستان کمبود پزشک متخصص در دو بخش ریه و داخلی است که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته این مشکل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.
وی بیان کرد: استانداری نیز برای تجهیز و امکانات لازم پزشکی و درمانی این بیمارستان آماده همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
مدیر بیمارستان سلمان یاسوج نیز در این بازدید خواستارحمایت مجموعه استانداری و برخی دستگاه های اجرایی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای رفع مشکلات موجود این مرکز تخصصی شد.
ولی الله اندیشه افزود: این بیمارستان دارای ۳۵تخت فعال به دو صورت حاد ومزمن است که با توجه به تخصصی بودن و وجود بخش های مختلف درمانی و روانشناسی در طول سال جانبازان و بیماران زیادی از استان های کشور به این مرکز مراجعه و درمان می شوند.
وی با بیان اینکه بر اساس شاخص های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز نمونه و درجه یک در کشور معرفی شده است، افزود: مددکاری اجتماعی، کادردرمانی، روان شناسی بالینی ، اورژانس و پرستاری از مهمترین بخش های این بیمارستان تخصصی اعصاب و روان است.
جانبازان بستری شده این بیمارستان نیز دراین دیدار مسایل، مشکلات و برخی دغدغه های خود را بیان کردند.
همچنین، سید موسی خادمی و مسئولان همراه به نیابت از مقام معظم رهبری، پیام سلام معظم‌له را به چند جانباز بالای ۷۰ درصد به نیابت از جامعه ایثارگران، ابلاغ کردند.


کد مطلب: 50848

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50848/خادمی-پیام-رهبر-انقلاب-ابلاغ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1