کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز خط تولید کارخانه سیمان مارگون در هفته دولت

10 خرداد 1393 ساعت 22:46


 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکلات کارخانه سیمان مارگون و آغاز خط تولید آن در هفته دولت خبر داد.
سید موسی خادمی کفت: کارخانه سیمان سه هزار و ۵۰۰ تنی مارگون یکی از بزرگترین طرح های سرمایه گذاری در این استان است که نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.
وی بیان کرد: در سفر رئیس امور اراضی کشور به استان، مقرر شد مشکل این کارخانه در خصوص مالکیت زمین در کمتر از یک ماه رفع شود.
خادمی اظهار داشت: کل سرمایه این کارخانه ۲۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۱۱۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته است و از این میزان ۵۵ میلیارد تومان سهم آورده سرمایه گذار و ۶۱ میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی است.
وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی این کارخانه گفت: با پیگیری های به عمل آمده بخش عمده ای از مشکلات استانی این کارخانه که سبب کندی پیشرفت فیزیکی آن شده بود، برطرف شد.
خادمی بیان داشت: تامین گاز، برق، تعریض جاده دسترسی به کارخانه، سند زمین، افزایش حجم معدن کوهی و بخصوص تامین آب کارخانه از مشکلات این طرح بوده که نسبت به رفع هر چه سریعتر آنها دستور اقدام داده شده است.
وی تصریح کرد: این طرح نقش مهمی در استغالزایی در استان دارد و نباید به دلیل مشکلات جزئی پیشرفت آن دچار رکود شود.
به گزارش خبرنگار مهر، کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید سه هزار و ۵۰۰تن، دو هزار و ۳۵۰ فرصت شغلی شامل ۳۵۰ شغل مستقیم و دو هزار شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.
عملیات اجرایی این طرح از سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۶۰هکتار با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش مارگون بویراحمد آغاز شد.


کد مطلب: 50581

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50581/آغاز-خط-تولید-کارخانه-سیمان-مارگون-هفته-دولت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1