کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پسرخاله‌ها و دخترعموهای هئیت‌های ورزشی

10 خرداد 1393 ساعت 19:59


 
پیشکسوت ورزش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پسرفت ورزش استان حاصل ارتباط ضعیف دستگاه ورزش با مدارس است.
شهلا گشتاسبی در نشست همفکری مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد با پیشکسوتان ورزش این استان، اظهار داشت: بسیاری از پیشکسوتان از ضعف‌ها و کاستی‌ها در این نشست گفتند، اما من به خوبی‌ها اشاره می‌کنم.
پیشکسوت کاراته و هاکی کهگیلویه و بویراحمد با یاد کردن از مدیران کل موفق ورزش این استان در سال‌های گذشته از مدیرکل جدید خواست به گونه‌ای عمل کند که در آینده از وی به نیکی یاد شود.
وی اضافه کرد: امروز استنباط من از حضور پیشکسوتان ورزش استان این بود که آن‌ها به دنبال ارائه راهکار هستند اما وقتی دیدم که همه از مشکلات گذشته صحبت می‌کنند به فکر فرو رفتم که چرا نباید ما پیشکسوتان به جای ایراد دغدغه‌ها در چنین جلساتی، راهکارها را برای موفقیت نسل آینده ارائه دهیم.
گشتاسبی ادامه داد: روزی از ورزش استان کنار رفتم که شاگردانم در اوج بودند و بهترین رتبه‌های کشوری از آن خود کرده بودند که دلیل آن ناملایمتی‌ها بود اما امروز که رویکرد جدیدی را در ورزش استان می‌بینم آماده همکاری در این عرصه هستم.
پیشکسوت هاکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلات به موضوع عدم پرداخت حق‌الزحمه‌ها بر می‌گردد که بسیاری از داوران و مربیان اکنون دلسرد شده‌اند.
وی اذعان داشت: موضوع دیگر این که محل تمرین بانوان در سالن‌هایی است که برخی از آن‌ها در مکان مناسبی از شهر نیستند که لازم است فکری به حال آن‌ها شود.
گشتاسبی، یکی از دلایل ضعف ورزش در استان و پسرفت آن را مربوط به عدم ارتباط دستگاه ورزش با مدارس بیان کرد و گفت: وقتی مدارس ما با ورزش بیگانه باشند و آن‌ها را مورد توجه قرار ندهیم در آینده استعدادها و ظرفیت‌های بر باد رفته خواهیم داشت.
این پیشکسوت ورزش استان اصفهان از کنار گذاشته شدن کارشناسان ورزش در سال‌های گذشته انتقاد کرد و افزود: اگر این کارشناسان به بدنه ورزش بازگردند مشکلات ما برطرف می‌شود.
گشتاسبی از رابطه‌بازی به عنوان دردی برای ورزش استان در انتخاب مسئولان هیئت‌ها یاد کرد و افزود: تا هنگامی که از وجود پسر خاله‌ها و دختر عموها به جای متخصصین در هیئت‌ها استفاده می‌کنیم نباید توقعی بیش از این از ورزش و موفقیت در این وادی داشت.
داریوش بهنیازاده


کد مطلب: 50573

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50573/پسرخاله-ها-دخترعموهای-هئیت-های-ورزشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1