کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار یاسوج رئیس هیات ورزش‌های سه‌گانه استان شد

10 خرداد 1393 ساعت 17:59


3gane

رییس فدراسیون ورزش های سه گانه گفت: برای ارتقا و همگانی کردن این ورزش مفرح در کشور و حضور مقتدر ورزشکاران در مسابقات آسیایی و جهانی نیازمند حمایت بیش پیش رسانه ها به ویژه صدا و سیما هستیم.

 محمد علی صبور در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از رویکرد ها وبرنامه های اساسی فدراسیون ورزش های سه گانه در سال جاری ارتباط مستمر با رسانه ها و تا حد امکان برگزاری مستقیم مسابقات این رشته ورزشی از طریق سیما است.

وی بیان کرد: جذب حامیان مالی به ویژه از طریق شرکت ها و بخش خصوصی برگزاری منظم لیگ ، شناسایی استعدادها در همه استان های کشور و برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی ورزشکاران از سایر اهداف و برنامه های این فدراسیون برای ارتقای جایگاه ورزش های سه گانه است.
صبوراظهار کرد: این رشته ورزشی ابتدا در سال ۱۳۷۸ و با حضور ۳۸ ورزشکار تحت عنوان کمیته ای زیر نظر فدراسیون دو میدانی فعالیت خود را آغاز و سرانجام در سال ۱۳۸۵ به عنوان فدراسیون ورزش های سه گانه کشور معرفی شد.
کمک صفر ریالی وزارت ورزش به استان‌ها در رشته ورزشی سه‌گانه

رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه گفت: در دو سال اخیر از وزارت ورزش یک ریال هم برای کمک به استان‌ها در این رشته ورزشی دریافت نکردیم.
محمدعلی صبور  اظهار کرد: یکی از رویکردها و برنامه‌های اساسی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در سال جاری ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تا حد امکان برگزاری مستقیم مسابقات این رشته ورزشی از طریق سیما است.
وی بیان کرد: جذب حامیان مالی به ویژه از طریق شرکت‌ها و بخش خصوصی برگزاری منظم لیگ، شناسایی استعدادها در همه استان‌های کشور و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی ورزشکاران از سایر اهداف و برنامه‌های این فدراسیون برای ارتقای جایگاه ورزش سه‌گانه است.
صبور اظهار کرد: این رشته ورزشی ابتدا در سال ۷۸ و با حضور ۳ هزار ورزشکار تحت عنوان کمیته‌ای زیر نظر فدراسیون دو و میدانی فعالیت خود را آغاز و سرانجام در سال ۸۵ به عنوان فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه معرفی شد.
وی با بیان مشکلاتی که اکنون در خصوص این رشته وجود دارد، افزود: در دو سال اخیر یک ریال هم بابت کمک به استان‌ها از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.
صبور افزود: باید بگویم که در سال گذشته از وزارت ورزش تنها ۲۱۰ میلیون تومان و از کمیته ملی المپیک هم ۳۵ میلیون تومان کمک دریافت کردیم که کفاف هیچ‌کاری را نمی‌دهد.
رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه تصریح کرد: با دوستانی که در سراسر کشور دارم و ارتباطاتی که هست مسابقاتی را برگزار کرده و همایش‌هایی را داشته‌ایم.
این مسئول ادامه داد: به وزارت ورزش گفته‌ام که برای هر استان تعداد ۳۰ دوچرخه در حد ۱٫۵ میلیون تومان نیاز داریم تا آن را در اختیار آقایان و بانوان قرار دهیم که منتظر جواب این پیشنهاد هستیم.
ورزش سه گانه یکی از مهیج ترین رشته های ورزشی شامل ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰ کیلومتر دو صحرانوردی است که ورزشکار باید به صورت متوالی و پی در پی انجام دهد.
در این آیین محمد علی جاوید به عنوان تنها نامزد، با کسب ۱۹ رای به عنوان رییس هیات ورزش های سه گانه کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.


کد مطلب: 50555

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50555/شهردار-یاسوج-رئیس-هیات-ورزش-های-سه-گانه-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1