کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آتش سوزی در باشت+ تصاویر

9 خرداد 1393 ساعت 19:42


 
آتش سوزی جنگل‌های کوه خامی باشت از شب گذشته آغاز شده و با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته همچنان ادامه دارد درخواست یک فروند بالگرد را کرده ایم، اما تاکنون این بالگرد در اختیار ما قرار نگرفته است.
فرماندار باشت از آتش سوزی یک شبانه روزی عرصه‌های جنگلی کوه خامی در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: تلاش نیروهای مردمی، منابع طبیعی و امدادگران اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان برای مهار آتش سوزی کوه خامی همچنان ادامه دارد.
سید موسی حسینی  گفت: آتش سوزی جنگل‌های کوه خامی باشت از شب گذشته آغاز شده و با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته همچنان ادامه دارد.
وی سخت گذر بودن منطقه، نبود امکانات لازم و وزش شدید باد از مهم‌ترین دلایل ادامه آتش سوزی‌ها در ۲۰ هکتار از ضلع شرقی کوه خامی باشت در «منطقه کلگه امی شیخی» عنوان کرد.
فرماندار شهرستان باشت در کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از نبود امکانات لازم برای خاموش کردن آتش سوزی‌های جنگل های خامی این شهرستان، خاطر نشان کرد: درخواست یک فروند بالگرد را کرده ایم، اما تاکنون این بالگرد در اختیار ما قرار نگرفته است.
باشت از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که در ۲ هفته گذشته شاهد سه فقره آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی بوده است.




 


کد مطلب: 50423

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50423/آتش-سوزی-باشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1