کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا انتصاب مدیر شیلات شایسته‌سالاری است؟

8 خرداد 1393 ساعت 0:11


روح اله رحیمی*

یکی از مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی کبنانیوز طی نامه‌ای خطاب به دکتر جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهادکشاورزی نسبت به انتصاب آقای خدامیان به عنوان مدیر شیلات ابراز نگرانی کرد، که عیناً برای اطلاع خوانندگان گرامی منتشر می‌شود.

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر گوهرکانی
با سلام و احترام

مدی کل شیلات استان کهگیلویه و بویراحمد لیسانس جغرافیا دارد !!!! جای بسی تاسف که شایسته سالاری اینچنین تعریف می شود! جناب آقای دکتر گوهرگانی شما که تحصیلات عالیه را با خود یدک می‌کشید آیا لزومی دارد که مدیریت عرصه شیلات استان مهم در تولید ماهیان سردابی کشور (که این روزها روزهای بسیاری سختی را سپری می‌کند) به شخصی به جز یکی از کارشناسان، متخصصین و فارغ التحصیلان با تجربه علوم شیلاتی سپرده شود؟ اینگونه برخوردها و شایسته سالاری نمایی ها از جانب مسئولین دولت اعتدال با شعائر ارائه شده از سوی این طیف همخوانی ندارد.
من از شما و سایر مسئولین خواستارم علل انتخاب جناب آقای خدامیان به عنوان مدیر شیلات استان را مبسوط در اختیار رسانه ها قرار دهید تا شاید در این زمینه بتوان جامعه شیلاتی استان را قانع کرده باشید. در دولت قبل در صندلی ریاست سازمان شیلات ایران دبیر فدراسیون فوتبال و نماینده مجلس و ... تکیه کردند حال این تجربه را در این استان تکرار نکنید. اینگونه عمل کردن منجر به ایجاد فجایع تلخی در عرصه‌های صنعت تکثیر و پرورش میگو و اخیرا در پرورش ماهیان سردابی شده است.

الان با مشکلاتی که صنعت پرورش ماهیان سردابی مواجه است موعد آزمون و خطا در مدیریت این عرصه نیست. خواهشا با توجه به مسایل مطرح شده توضیح فرمایید.

*هیئت علمی دانشگاه


کد مطلب: 50203

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50203/آیا-انتصاب-مدیر-شیلات-شایسته-سالاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1