کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لطفا بگوئید چرا مدیرمان را عوض می کنند؟!

10 خرداد 1393 ساعت 8:29


این نامه ای است که یک دختر نوجوان دبیرستانی گچسارانی نگاشته و از ما خواسته به دست حضرت آیت اله ملک حسینی برسانیم. حسب وظیفه در نامه تغییراتی به لحاظ نگارشی بعمل آمد و عینا منتشر می شود؛malekhoseiniچند روزی است در مدرسه ما همکلاسی هایم می گویند سال بعدی می خواهیم به غیرانتفاعی... می رویم. از آنها پرسیدم چه شده است که می خواهید این کار را کنید و برای چه مدرسه تان را می خواهید عوض کنید؟
به من گفقتند مگر نمی دانی سال آینده خانم راهی مدیرمان نیست.
با ترسی که از خانم راهی داشتم نتوانستم از خودش بپرسم بعد به خانه مان رفتم و به مادرم گفتم همه می خواهند به مدرسه غیرانتفاعی بروند و من هم می خواهم بروم. مادرم گفت: تو بهترین مدرسه و بهترین مدیر را داری و تا زمانی که خانم راهی آنجاست تو هم آنجا هستی چون خیالم راحت است.
شب که برادرم به خانه آمد از او پرسیدم نمی دانی چرا مدیر ما را می خواهند بردارند؟ او گفت من که نمی دانم، شاید با گروه جدید اختلاف دارد.
به برادرم گفتم منظورت را نمی فهمم. او گفت برو درست را بخوان چه کار به این کارها داری؟ من گفتم من چیزی نمی خواهم فقط نمی خواهم خانم راهی از این مدرسه برود. فقط یک سوال، م چطور می توانم به رهبرم نامه بنویسم. گفت امروز حرف های عجیبی می زنی مگر خانم راهی کیست که تو می خواهی برای او به رهبر نامه بنویسی؟
گفتم او بهترین مدیری است که تا الان داشته ام هر چند از او خیلی می ترسم. برادرم گفت هر چه دوست داری بنویس من به دوستم می دهد که به آقای ملک حسینی نماینده رهبر برساند.
آقای ملک حسینی
سلام علیکم
نمی دانم از کجا و چه طوری اولین نامه ای را که می خواهم بنویسم از کجا شروع کنم. فقط می گویم چرا مدیر ما را می خواهند عوض کنند؟
من که نفهمیدم تا الان. برادرم گفت تو نماینده رهبر عزیزم هستی و می توانم هر چه در دل دارم به تو بگویم. من مدیری دارم که بهترین مدیر است. امروز فهمیدم که می خواهند او را عوض کنند. مگر مدیری که قوی است و بچه ها و پدر مادرهاشان اینقدر او را دوست دارند او را عوض می کنند؟
آقای ملک حسینی تو را خدا تو را به جان رهبرم که تو نماینده اش هستی که به قول برادرم بالاترین نفر در استان مان هستی از اینها سوال کن چرا می خواهند مدیر ما را عوض کنند.
امروز صبح که برای همکلاسی هایم نامه را خواندم به من گفتند هیچی تو این نامه ها نیست. ولی من گفتم نامه را می نویسم تا هیچی توش درنیاد.
آقای ملک حسینی حتما این نامه را بخوان و تورا خدا نگذار مدیر من را برندارند. و لااقل به من بگو چرا می خواهند مدیرمان را بردارند.


کد مطلب: 50098

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50098/لطفا-بگوئید-چرا-مدیرمان-عوض-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1