کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت برق استان نائب قهرمان شد

7 خرداد 1393 ساعت 13:10


تیم دو میدانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات سراسری وزارت نیرو در اردبیل مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.niro

به گزارش کبنااسپورت؛  تیم دو میدانی این شرکت با کسب ۵ مدال طلا، دوبرنز و دو مقام چهارمی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی گردید.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۲ تیم از شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو در شهر اردبیل برگزار شد.

محمد ابراهیم اسکندری، سید محمد موسوی، مهرداد فارسی مدان، یوسف پرویزی، ضیاءالدین جهانبازی، هوشنگ رضایی و سید محمد سجادی اعضای تیم دو و میدانی این شرکت بودند که در این دوره از مسابقات شرکت نمودند.

در این دوره از مسابقات، با به دست آوردن ۵ مدال طلا، توسط محمد ابراهیم اسکندری در ماده ۸۰ متر و آمادگی جسمانی، با ۲ طلا، محمد سجادی در پرش طول، مهرداد فارسی مدان در ماده ۱۰۰ متر، و در دوی ۱۰۰*۴ متر امدادی تیمی، آقایان ضیاءالدین جهانبازی، هوشنگ رضایی، محمد سجادی و مهرداد فارسی مدان و کسب ۲ برنز در ماده ۲ کیلومتر توسط هوشنگ رضایی و در بخش آمادگی جسمانی توسط ضیاءالدین جهانبازی و همچنین کسب ۴۵ امتیاز، تیم دو و میدانی این شرکت عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

گفتنی است: مسابقات سراسری دو و میدانی و آمادگی جسمانی وزارت نیرو با میزبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل در تاریخ ۳۱ /۲ /۹۳ آغاز و در تاریخ ۲/ ۳ /۹۳ پایان یافت.


کد مطلب: 50063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50063/شرکت-برق-استان-نائب-قهرمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1