کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای روحانی یارانه را قطع کند/عده‌ای می‌خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند

6 خرداد 1393 ساعت 23:26


 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران جمهوری اسلامی گفت: عده‌ای  با محدود کردن آزادهای اساسی و لغو برنامه‌ها و سفرهای فعالین سیاسی و برخی مسئولان به‌شدت دارند برای دولت مانع ایجاد بوجود می‌آورند تا از این طریق دولت را ناکارآمد معرفی و فشل کنند.
فایزه هاشمی که در جمع اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج سخن می‌گفت در ادامه تصریح‌کرد: آنها می‌خواهند دولت را در تنگا قرار دهند و با لغو سخنرانی نوه امام خمینی(ره) موجی از ناامیدی را نسبت به دولت در سطح جامعه رونق دهند.
هاشمی  وحدت بین اصلاح‌طلبان را یک استراتژی کلیدی دانست و افزود: محدودیت‌های دولت آقای روحانی را درک کنیم و با حضور پر رنگ خودتان حرکت مردم در ۲۴ خرداد را ادامه دهید.
این فعال سیاسی کشور در ادامه به کمرنگی حضور زنان در مناصب مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: زنان خودشان در این خصوص مقصر هستند، چرا فقط باید ۹ نفر از نمایندگان مجلس زن باشند، زنان به خودشان رأی هم نمی‌دهند که باید فکری به حال این قضیه شود.
فایزه هاشمی تصریح‌کرد: آقایان همانطور که برای قرارگرفتن خودشان در پست‌ها لابی‌گری می‌کنند، خانم‌های شایسته و توانمند را برای منصب‌های مختلف معرفی کنند.
هاشمی اضافه‌کرد: خانم‌ها برای معرفی توانایی و قابلیت‌هایشان تلاش کنند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران جمهوری اسلامی ایران به موضوع یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: آقای روحانی در مسئله یارانه‌ها اشتباه کرد که پا جای پای احمدی‌نژاد گذاشت اگر بخواهد به این شکل ادامه پیدا کند هیچ‌وقت مسئله اقتصاد درست نمی‌شود.
فایزه هاشمی افزود: پول دادن به مردم راه‌حل خوبی برای درست کردن اقتصاد نیست، آقای روحانی باید یارانه را قطع کند و فقط به قشر مستضعف و کم‌درآمد و محروم بدهد و به جای آن بخش تولید، درمان و سایر بخش‌ها را تقویت کند.


کد مطلب: 50010

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50010/آقای-روحانی-یارانه-قطع-کند-عده-ای-می-خواهند-دولت-ناکارآمد-جلوه-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1