کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ما گچسارانی‌ها برای حاج زارع احترام قائلیم

5 خرداد 1393 ساعت 14:00


شهروندی از باشت
بعد از انتشارمطلبی با عنوان «نقدی بر عملکرد حاج زارع» یکی از مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی کبنانیوز در پاسخ به این مطلب، متنی ارسال کرده است که عیناً برای خوانندگان گرامی منتشر می‌شود.tajvzaraa
جای بسیار تأسف است برای فکر وکیلی پایه یکی مثل جنابعالی. شما عملاً با مردم گچساران و باشت مشکل دارید نه چیز دیگر. ما گچسارانی ها برای اقای حاج زارع احترام قائلیم و از بین سه نماینده اقای حاج زارع را به جناب تاجگردون نزدیکتر می بینیم. آقای حاج زارع هر چند اصولگراست ولی اصولگرای معتدل و معقولی است که با هر تفکری می تواند کار بکند. به نظر می رسد شما بیشتر قصد تخریب حاج زارع را به این بهانه داشته اید.
در رابطه با مطالبی که در مطلبتان آورده اید، شما یه چیزایی به گوشت خورده و در جریان اصل موضوعات نیستی. اصالتاً بعضی از شما ها چون ۳۵ سال یکه خواری کردید و حق گچساران و باشت را خوردید و تمامیت خواه بودید چون این دفعه گچساران و باشت واجد نماینده ای به تمام معنا کارشناس شد، دیگر کسی نمی تواند سرش کلاه بگذارد و تنها حقش را دارد می گیرد، دارد موجب ناراحتی شما شده است. دکتر تاجگردون یک کارشناس به تمام معنا است و اگر حرفی می زند،  نه بر مبنای تعصبات قومی و قبیله ای مثل جنابعالی است. صحبت جناب دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان گچسارانی و باشتی که قریب به صد نفر بودند در رابطه با خط اهن اقلید یاسوج اینست که می گوید این همه نگویید راه اهن اقلید یاسوج چرا که دولت نگاه کارشناسانه به طرح های توسعه ای از جمله راه اهن دارد. یاسوج اقلید چند مسافر یا چه مقدار بار، در روز یا هفته دارد؟ دکتر تاجگردون می گوید بجای راه آهن اقلید- یاسوج، بگویید راه آهن مشهد-اهواز.  چرا که اگر اینطور گفتید خواه یا ناخواه این خط  از یاسوج هم می گذرد و از کهگیلویه محروم هم می گذرد اتفاقاً از گچساران نمی گذرد که ما بعدن از طریق خط آهن شیراز اهواز آن را وصل می کنیم.
جناب وکیل مردم از افرادی مثل جنابعالی انتظار قلم زدن با استدلال کارشناسانه دارند نه تنها احساسات قبیله ای.
بودجه چند درصد نفت هم بر مبنای قانونی که شما موظف به دفاع از آن هستید مختص مناطق نفت خیز است نه مناطق محروم. باشت هم با شهرستان شدن از این بودجه بی نصیب گشت که به گفته خود تاجگردون این شهرستان شدن باشت از این جهت ظلم به باشت بود.
اقای وکیل اگر شما می بینید بعد از مدتها رونق به گچساران و باشت برگشته این بودجه، بودجه  بویراحمد یا کهگیلویه یا مناطق دیگر استان نیست! اینها با تلاش و کوشش دکتر تاجگردون از بودجه ملی تأمین و تخصیص پیدا کرده است که اگر جنابعالی و دیگران غم بودجه ملی را هم می خورید این همان طرز فکری است که به القاء تفکر جدا شدن شهرستان گچساران از استان در درازمدت در ذهن مردم این مناطق منجر خواهد شد. به نظر می رسد شما باید تلاشتان را بیشتر کنید تا سهمی از بودجه ملی در این وضعیت تحریم به شهرستان خود تخصیص دهید نه اینکه فقط مراقب تاجگردون باشید ببینید چه کار می کند بعد شما بیایید و بگویید ما هم همان را می خواهیم، از خودتان هنر داشته باشید.
اقای دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان باشتی و گچسارانی ابتدا خود را نماینده مردم ایران، بعداستان کهگیلویه و بویراحمد و بعد گچساران دانستند و گفتند خداوند من را نبخشد اگر بخواهم بودجه ای را که سهم مناطق محرومی از جمله زیلایی و غیره است را بخواهم در گچساران یا باشت هزینه کنم. اقای وکیل این همه با احساسات و افکار مردم بازی نکنید. بگذارید بعد از ۳۵ سال مردم استان بخصوص گچساران و باشت از ظرفیت های دکتر تاجگردون در توسعه و ابادانی استفاده نماید.
جناب وکیل لابد شما از نتایج آرایی که در مناطق مختلف استان به دولت اعتدال داده شد، مطلع هستید؟ کدام مناطق بیشترین آرا را نسبت به جمعیت خود به دولت اعتدال داد؟ اگر قرار بود دولت ها در همه زمینه ها نگاه یکسانی به افراد مختلف داشته باشد دیگر نیازی به انتخاباتی نبود. استان سه نماینده دارد که تنها نماینده ای که با دولت همراه بوده و این را رأی مردم حوزه های انتخابیه هم نشان می دهد، نماینده اصلاح طلب جناب دکتر تاجگردون بوده است و در استان کهگیلویه و بویراحمد مثل بقیه مناطق ایران این اصلاح طلبان بودند که توانستند دولت تدبیر و اعتدال را رقم بزنند پس باید بپذیرید که نظر دکتر تاجگردون در تعیین مدیران استانی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.


کد مطلب: 49632

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/49632/گچسارانی-ها-حاج-زارع-احترام-قائلیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1