کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی انجام گرفت

4 خرداد 1393 ساعت 0:25


 
مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم، اردشیر یاری، معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به ملت شریف ایران و به ویژه مردم شهید‌پرور بهمئی اظهار داشت: خوشحالم از اینکه امروز فرصتی دست داد تا در خدمت مردم فهیم بهمئی و تقدیر از برادری که عمری را در راه تعالی آموزش و پرورش سپری کرده و مدتی نیز در سمت مدیریتی آموزش و پرورش بهمئی در راه ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی این شهرستان گام برداشته، حضور داشته باشم.
معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال از طرف رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده که مسلماً بار فرهنگی آن بر دوش ما فرهنگیان است و این یعنی کار فرهنگی کردن و جامعه را به سوی هنجارها بردن و از ناهنجاری‌ها زدودن.
وی گفت: همه وظیفه داریم در راه تعالی آموزش و تعلیم گام برداریم و جامعه را به سوی پویایی و پیشرفت همه جانبه سوق دهیم.
یاری خاطرنشان کرد: همه معلم هستیم و این افتخاری است برای ما و همه شما فرهنگیان که از بدنه آموزش و پرورش کسی مدیر می‌شود که خود یک معلم است و قطعاً مشکلات جامعه فرهنگیان را به خوبی می‌شناسد. پس این می‌طلبد که همه ما فرهنگیان با تعامل و همکاری با مدیریت جدید در راستای متعالی‌کردن نظام آموزش تلاش کنیم و همکاری لازم را داشته باشیم.
حجت‌الله دلشاد، فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این مراسم گفت: می‌دانیم که این جابه‌جایی و تغیر و تحول در سیستم اداری موضوعی طبیعی است و فلسفه تغییر و تحول در ادارات در راستای افزایش هرچه بیشتر هماهنگی‌ها و توانمندی‌های جدید و استفاده از توان جدید در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم است.
فرماندار شهرستان بهمئی از خدمات رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان بهمئی قدردانی کرد و افزود: دهبان‌زاده در زمان مسئولیت خود زحمات زیادی برای ارتقای سطح آموزشی و تعلیم و تربیت این شهرستان کشید که جا دارد از او و دیگر همکاران وی در اداره آموزش و پرورش بهمئی تشکر کرد.
وی انتصاب مسیح دموری‌زاده را نیز به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بهمئی تبریک گفت و یاد‌آور شد: مدیریت جدید نیز از نسل با تجربه آموزش و پرورش این شهرستان است و با این مجموعه آشنایی کامل دارد و امید است که با تعامل و همکاری و استفاده از همه نیروهای توانا و نخبه فرهنگی شهرستان بدون در نظر گرفتن سلیقه‌ها، بتواند گام‌های محکمی در راستای خدمت به نظام اسلامی و مردم بردارد.
مسیح دموری‌زاده رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بهمئی نیز در این مراسم با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، باید نسبت به مسائل اقتصادی و فرهنگی رویکرد جهادی داشته باشیم.
دموری‌زاده ادامه داد: هما‌ن‌طور که در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی توانستیم دشمن را به زانو در آوریم، باید با مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی نیز تلاش وافری داشته باشیم تا به جامعه، توسعه همه‌جانبه بخشیم و شاهد شکوفایی هرچه بهتر جامعه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها و نخبه‌های فرهنگی و اساتید فرهنگی شهرستان بهمئی جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی و ارتقای سطح فرهنگی این شهرستان استفاده خواهم کرد.
در این مراسم از خدمات  سیدعبدالله دهبان‌زاده رئیس سابق آموزش و پرورش بهمئی، قدردانی شد و مسیح دموری‌زاده به عنوان رئیس این نهاد منصوب شد.


کد مطلب: 49401

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/49401/معارفه-رئیس-جدید-اداره-آموزش-پرورش-بهمئی-انجام-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1