کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شاپور عنبری رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان

3 خرداد 1393 ساعت 10:38


با کسب ۱۶ رأی مجمع بیلیارد و بولینگ، شاپور عنبری رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ و بیلیارد استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان، معاون توسعه امور ورزش و اعضای این هیئت برگزار شد.

شاپور عنبری تنها کاندیدای این انتخابات در خصوص اهم برنامه‌های خود اظهار کرد: مهمترین برنامه کاری در چهار سال آینده توسعه و حمایت از باشگاه‌های بیلیارد استان است که طی چند سال اخیر به شدت ضعیف شده‌اند.

وی از مجموعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حمایت از رشته بیلیارد خواستار ایجاد یک مکان برای این هیئت شد. عنبری ادامه داد: بیلیارد در آستانه المپیکی شدن بوده و امیدواریم این رشته در استان که ظرفیت بالایی برای پرورش قهرمان دارد مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن اعلام حمایت از این رشته ورزشی در استان عنوان کرد: در نخستین گام این هیئت باید مسابقات شهرستانی و استانی بولینگ و بیلیارد برگزار شود.

جهانبخش ایزدپور تصریح کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های مختلف می‌توان این رشته ورزشی را در استان توسعه داد. در این نشست شاپور عنبری با مجموع ۱۶ رأی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

 























































کد مطلب: 49285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/49285/شاپور-عنبری-رئیس-هیئت-بولینگ-بیلیارد-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1