کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازی‌سیاست در محیط دانشگاه / عزل رئیس آموزش دانشگاه پیام‌نور به دلیل عدم حمایت از روشنفکر بعد از 7 ماه

25 شهريور 1403 ساعت 12:11

 به  نظر می‌رسد جو انتخابات در بویراحمد تمام نشده است و همچنان شاهد برگزار ی همایش‌های انتخاباتی و انتقام جویی‌های اداری در این حوزه انتخابیه هستیم.


 به  نظر می‌رسد جو انتخابات در بویراحمد تمام نشده است و همچنان شاهد برگزار ی همایش‌های انتخاباتی و انتقام جویی‌های اداری در این حوزه انتخابیه هستیم.
 به گزارش کبنا، با وجود گذشت بیش از شش ماه از انتخابات مجلس شورای اسلامی این بار رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در یک اقدام عجیب و درحالی‌که خود یک مدیر مستعجل است اقدام به عزل رحیم آروین رئیس اداره خدمات آموزشی این دانشگاه و جانشینی یکی از اعضای فعال ستاد قالیباف در دور اول و جلیلی در دور دوم در استان به‌جای وی نموده است.
 باتوجه‌به عملکرد قابل‌قبول رحیم آورین در این واحد که از سال ۱۳۹۰ در این پست بوده است به نظر می‌رسد نزدیکی آروین به شیرعلی خرامین در ایام انتخابات مجلس دوازدهم سبب این عزل از سوی مدیر روشنفکری دانشگاه پیام‌نور استان شده است؛ موضوعی که ظاهراً در چند مورد پیش‌ازاین قرار بر انجام آن بوده است؛ ولی هر بار به دلایلی به‌تعویق‌افتاده بود.
 باتوجه‌به نزدیکی آغاز فصل  تحصیلی دانشگاه‌ها این اقدام قطعاً جز همان انتقام‌گیری انتخاباتی هیچ توجیه و دلیل دیگری ندارد.
 عکس رئیس جدید اداره خدمات آموزشی دانشگاه پیام‌‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در یکی از برنامه‌های ستاد قالیباف موجود است.
 این مطلب نافی خدمات مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و کبنانیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را دارد.
 


کد مطلب: 490672

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490672/بازی-سیاست-محیط-دانشگاه-عزل-رئیس-آموزش-پیام-نور-دلیل-عدم-حمایت-روشنفکر-بعد-7-ماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1