کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه؛

کلنگ‌زنی ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در دهدشت

23 شهريور 1403 ساعت 13:30

کلنگ زنی ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی شهرستان کهگیلویه امروز جمعه (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و بخشی از مسولان شهرستانی انجام گرفت.


کلنگ زنی ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی شهرستان کهگیلویه امروز جمعه (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و بخشی از مسولان شهرستانی انجام گرفت.
به گزارش کبنانیوز، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در آئین کلنگ زنی ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی کهگیلویه، گفت: احداث این ساختمان یکی از دغدغه‌های جامعه هدف بهزیستی این شهرستان بود که امروز کلنگ زنی شد.
وی با ابراز‌امیدواری، گفت:‌امید است که هرچه زودتر عملیات این ساختمان آغاز شود و در یک مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسد.
موحد با بیان اینکه احداث این ساختمان یک ضرورت بود، افزود: همه باید در این میدان دست به دست هم دهیم که ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی زودتر به بهره‌داری برسد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با ابراز‌امیدواری، افزود:‌امیدوارم در مابقی مراحل و مشکلات مجموعه هدف بهزیستی گام‌های دیگری جهت رفع آن‌ها برداریم.
همچنین علی‌اصغر شکرایی در این آئین اعتبار کل این پروژه را ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:‌امیدواریم در سال ۱۴۰۴ افتتاح شود.  
وی با بیان اینکه این ساختمان در سه طبقه با ۱۲۰۰ متر زیربنا احداث می‌شود، گفت: در طبقه اول اورژانس اجتماعی و بخش اداری مرکز حمایتی، طبقه دوم سالن اجتماعات و دفتر مدیریت و در طبقه سوم خوابگاه خانه تلاش و امن و مرکز مراقبی پیش‌بینی شده است.
رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه به محرومیت سازمان بهزیستی در اعتبارات اشاره کرد و گفت: بیشتر مناسبت‌ها مربوط به بهزیستی است اما متأسفانه از کم‌ترین اعتبارات برخوردار است.  
در ادامه سید حمزه محقق‌زاده رئیس بهزیستی کهگیلویه را از مدیران فعال شهرستان عنوان کرد و گفت: ۴ میلیارد تومان برای اجرای فاز اول احداث ساختمان بهزیستی در نظر گرفته شده است. فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: می‌طلبد این پروژه در استان مورد توجه اعتباری قرار بگیرد.

 


کد مطلب: 490606

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490606/کلنگ-زنی-ساختمان-مرکز-حمایتی-بهزیستی-اعتبار-۱۲-میلیارد-تومان-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1