کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سه گزینه اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد برای استانداری معرفی شد / 4 سال سخت تاجگردون و اصلاح‌طلبان

23 شهريور 1403 ساعت 11:38

جلسه ماهانه جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه (21 شهریورماه 1403) با دستور کار انتخاب استاندار با مشورت ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان برگزار شد.


جلسه ماهانه جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار انتخاب استاندار با مشورت ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، روز چهارشنبه (21 شهریورماه 1403) جلسه ماهانه جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تعیین گزینه‌های استانداری با مشورت اعضای ستاد مرکزی مسعود پزشکیان تشکیل شد.
در این جلسه اردوان ایزدپناه، علی کامرانی و فتاح محمدی به‌عنوان سه گزینه اصلی جبهه اصلاحات و ستاد مرکزی مسعود پزشکیان انتخاب شدند. اردوان ایزدپناه با رأی اکثریت به‌عنوان گزینه اول انتخاب شد.
گفته می‌شود که ستاد مرکزی پزشکیان در تهران نسبت به نحوه انتخاب استانداران انتقاداتی را وارد کردند. ستاد مرکزی تهران با علیرضا کفایی رئیس ستاد مسعود پزشکیان در استان در ارتباط است.
همچنین شنیده شد که وزارت کشور نظر ستاد مرکزی پزشکیان در استان‌ها را در تعیین استانداران لحاظ می‌کند.
آیا نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در تعیین استاندار با ستاد مرکزی مسعود پزشکیان مشورت خواهند کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش لازم است که منتظر روزهای آینده باشیم.
غلامرضا تاجگردون در دولت روحانی کمترین مشورت را با اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد داشت که مورد اعتراض سران اصلاح‌طلب در استان هم قرار گرفت. این‌احتمال وجود دارد که فاصله تاجگردون و اصلاح‌طلبان زیادتر شود. این‌طورکه در فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح می‌شود، تاج‌گردون به‌سمت یک گزینه اصولگرا راهنما زده، قراری با اصلاح‌طلبان ندارد و با پشت‌پرده‌ها هماهنگی بیشتری دارد. تاج‌گردون خیلی وقت است که رویگردان  از اصلاح‌طلبان استان شده است و گویا این تمایل را دیگر ندارد که با آنها مشورت یا هماهنگی داشته باشد. بدون شک اصلاح‌طلبان و تاجگردون، 4 سال سخت را باید در کنار هم سپری کنند و باید ببینیم که محمد بهرامی چه نقشی را ایفا خواهد کرد.
تحلیل‌های کبنانیوز را در این‌خصوص به‌زودی می‌خوانید.


کد مطلب: 490601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490601/سه-گزینه-اصلاح-طلبان-کهگیلویه-بویراحمد-استانداری-معرفی-4-سال-سخت-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1