کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می‌کرد، ما الان در جبهه مقاومت نبودیم

18 شهريور 1403 ساعت 21:32

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می کرد، ما الان در جبهه مقاومت نبودیم، و شاید هم اکنون ما هم در ظلم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه شریک بودیم.


نماینده ولی‌فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می‌کرد، شاید ما الان در جبهه مقاومت نبودیم، و شاید هم اکنون ما هم در ظلم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه شریک بودیم.
به گزارش کبنا، شامگاه یکشنبه (۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳) در کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهدای ما به استقبال مرگ رفتند؛ چون راه خدا است، انسان‌ها می‌توانند به استقبال مرگ بروند، مرگی که تبدیل به حیات می‌شود.
کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /
آیت‌الله حسینی افزود: یادواره‌های زیادی در طی این دو سال برگزار شد، باید راه شهدا و اسلام و انقلاب اسلامی را قدر بدانیم.
وی بیان کرد: اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می‌کرد، شاید ما الان در جبهه مقاومت نبودیم، و شاید هم اکنون ما هم در ظلم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه شریک بودیم.
وی گفت: شهدای گران‌قدر ما هستند که به اسلام و مسلمین و کشور قدروقیمت داده‌اند و باید راه آنها را ادامه و یاد آنان را گرامی داریم.
 


کد مطلب: 490459

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490459/نماینده-ولی-فقیه-کهگیلویه-بویراحمد-اگر-حکومت-پهلوی-ادامه-پیدا-می-کرد-الان-جبهه-مقاومت-نبودیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1