کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

آقای بهرامی خودت را هزینه دانشگاه علوم پزشکی و امثالهم نفرمایید / این مزارها مرده‌ای ندارند و از سلف خود درس بگیرید

16 شهريور 1403 ساعت 14:04

 اخیراً جناب آقای دکتر بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در افتتاحیه یک مرکز سلامت در مهریان، به تعریف و تمجید از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی پرداخته، چنانچه گویا این جا گل‌وبلبل و همه چیز آرام و مردم در بیمارستان‌ها در رفاه کامل، پرسنل بیمارستان در نهایت رضایت و پزشکان شاداب و سرحال با حقوق به‌موقع و مکفی، اول صبح و شبانه‌روز بالای تخت بیماران آماده‌باش ایستاده‌اند، جوری تمجید کرده از رئیس دانشگاه که گویا اتاق‌های عمل بیمارستان‌های استان با مدرن‌ترین ابزار پزشکی روز و پرسنل شاداب از توجه مسئولان دانشگاه، در کمال آرامش و آسایش منتظر بیمارانی هستند که از فرط رفاه در بیمارستان خندان و خرامان به سمت اتاق عمل می‌آیند؟


یادداشت - اخیراً جناب آقای دکتر بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در افتتاحیه یک مرکز سلامت در مهریان، به تعریف و تمجید از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی پرداخته، چنانچه گویا این جا گل‌وبلبل و همه چیز آرام و مردم در بیمارستان‌ها در رفاه کامل، پرسنل بیمارستان در نهایت رضایت و پزشکان شاداب و سرحال با حقوق به‌موقع و مکفی، اول صبح و شبانه‌روز بالای تخت بیماران آماده‌باش ایستاده‌اند، جوری تمجید کرده از رئیس دانشگاه که گویا اتاق‌های عمل بیمارستان‌های استان با مدرن‌ترین ابزار پزشکی روز و پرسنل شاداب از توجه مسئولان دانشگاه، در کمال آرامش و آسایش منتظر بیمارانی هستند که از فرط رفاه در بیمارستان خندان و خرامان به سمت اتاق عمل می‌آیند؟
محمد بهرامی چنان از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گفته که گویا امروز تمام پرسنل بیمارستان و خصوصاً پرستاران و پزشکان در رفاه کامل و بیمارستان‌ها مملو از نیروی انسانی پرستار و خدماتی و پرسنل اداری است که هیچ پرستاری بیشتر از ۸ ساعت کار ندارد؟
چنان تمجید کرده که در زایشگاه‌ها دوقلو، دوقلو بچه‌تر و تازه و سرحال و شنگول تحویل داده می‌شود و مادران باردار، با دلی پر از شادی وامید از زایشگاه به سمت خانه می‌آیند.
چنان گفته حمایت می‌کنم که گویا دانشگاه و مدیریت آن از رکورد درآمد و رکورد سلامت و امنیت شغلی همه را فراهم کرده است و خلاصه آقای بهرامی از یک آرمان‌شهر علوم پزشکی گفت که آرزوی سال‌های ما بود و هست. جناب بهرامی مدیر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مسابقه طناب‌کشی بین دکتر غلام‌نژاد و نمایندگان مجلس که می‌خواستند بر او مسلط بشوند، بر دانشگاه حاکم شد، او هفته اول با یک گروه به گلزار شهدا رفت و هفته دوم با گروه دیگری پیاده‌روی و کوهنوردی رفت، هفته سوم با فامیل نشست و در آستانه انتخابات با سه نفرتان نشست داشت و البته بیشتر به سمت شورای ائتلاف و کاندید آنان غش می‌کرد، ‌یهویی صبح انتخابات به شما سلام کرد. در استانداری با طبقه اول استانداری می‌بست؛ ولی با طبقه دوم مراوده‌ای نداشت.
در انتخابات ریاست‌جمهوری دور اول علناً در ستاد قالیباف می‌نشست و خفیا در ستاد جلیلی و شامگاهان به ستاد پزشکیان هم دستی تکان می‌داد در دور دوم جزء مدیرانی بود که علناً در ستاد جلیلی بود؛ ولی بعداً گفته که به پزشکیان رأی داده است و حالا جوری وانمود و عمل می‌کند که گویا اولین مدیر منصوب دکتر پزشکیان هست.
کار نداریم هرکس و هر جوری که می‌خواهد باشد، اما این شیوه مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی استان در شلختگی و هرج‌ومرج بی‌نظیر هست.
لذا تازه‌نفس از نفس هستید، مواظب باشید با طناب پوسیده امثال این مدیران به چاه نروید.  


کد مطلب: 490355

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490355/آقای-بهرامی-خودت-هزینه-دانشگاه-علوم-پزشکی-امثالهم-نفرمایید-این-مزارها-مرده-ای-ندارند-سلف-خود-درس-بگیرید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1