کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از اختلاف در جبهه اصلاح‌طلبان تا یکه‌تازی بزرگواری

3 خرداد 1393 ساعت 10:07


احمد علیزاده

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

در حالی که در ماه‌های گذشته انتصاب فرمانداران شهرستان‌های استان در دولت به سرعت در حال انجام بود با رسیدن به شهرستان کهگیلویه این موضوع به کلافی سردر گم تبدیل شده‌است و در این بین گروه‌های مختلف هر یک به نوبه خود داعیه تصاحب فرمانداری شهرستان کهگیلویه را دارند.
به گفته منابع آگاه انتخاب چند گزینه از جمله وحیدی بخشدار سابق دیشموک، ابراهیم خنجری کارمند فرمانداری کهگیلویه و کریمی از فعالان سیاسی و رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه از گزینه‌های نهایی  برای تصدی فرمانداری کهگیلویه هستند.
این در حالی است که در جبهه اصلاح‌طلبان بر سر انتخاب مدیران شهرستان اختلاف شدیدی به وجود آمده و در این بین بزرگواری با سیاست‌های خاص خود دست به انتخاب و گزینش مهره‌های مورد نظر خود می‌زند تا جایی که تلاش‌ها برای راضی کردن بزرگواری با انتخاب کرامت کریمی برای فرمانداری کهگیلویه بی‌نتیجه مانده است.
گفتنی است که بزرگواری به این علت که کریمی نیرویی تندرو و از حامیان به گفته او فتنه است با انتخاب وی برای تصدی فرمانداری مخالفت کرده‌است و از سوی دیگر کریمی نیز به هیچ وجه راضی به ملاقات با بزرگواری و جلب نظر وی نیست.
به هر حال آنچه مشهود است اختلاف شدید در جبهه اصلا‌ح‌طلبان دهدشت و یکه‌تازی بزرگواری است و در این بین تنها بزرگواری است که توانسته برای خود به انتخاب و گزینش مدیران دست بزند....
اما در نگاهی اجمالی می‌توان به دلیل اصلی هر یک از طرفین مناقشه بر سر انتخاب فرمانداری کهگیلویه پی برد و آن انتخابات مجلس و تاثیر انکارناپذیر فرمانداری بر روند انتخاب نماینده آینده است.
جبهه اصلاح‌طلبان که سالیان درازی است بر سر انتخاب نماینده مورد نظرشان شکست خورده‌اند هر یک دیگری را مقصر می‌دانند و بزرگواری نیز با تمام توان در حال تلاش برای انتخاب فرمانداری است که بیشترین تمایل را به او داشته باشد تا در انتخابات مجلس به عنوان گزینه‌ای برنده از آن استفاده کند.
و در حالی که مدیدران و مردم به دلایل مختلف از شرایط به وجود آمده در شهرستان ناراضی به نظر می‌رسند باید به استاندار و تیم وی توصیه کرد که در انتخاب خود سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.


کد مطلب: 48786

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/48786/اختلاف-جبهه-اصلاح-طلبان-یکه-تازی-بزرگواری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1